Gå til innhold

er så deppa


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

har ikke følelse i hendene, alt går så tregt, jeg husker ingenting, jeg skjønner ingenting, sitter her som et dumt spørsmålstegn.

jeg har vondt, men den nye beskjeden er at de kanskje ikke får gjort noe. jævla oppblåste arrogante kirurg som gir faen i meg.

de dopet meg ned først, og så sendte de meg hjem.

jeg skal hente litt mat nå, så skal jeg legge meg igjen. orker ikke mer av dette livet, og jeg har ingen piller som kan få meg til å slippe for en stund.

alle passer på, men ingen kan hjelpe.

superb. tror ikke noenting kan hjelpe.

jeg sa jeg skulle vente å se en mnd til, men nå vet jeg ikke.

jeg er fullstendig tom for alt, og har så mye som skulle vært ordna.

klarer bare ikke å få det gjort, men jeg må jo . men orker ikke mer. vil bare sove, sove sove. og vente på penger så jeg kan kjøpe sprit.....

jævla liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei calestia!

Jeg diskuterer gjerne med deg for å se etter mulige alternativer som kan bedre situasjonen - men du skriver såpass "kryptisk" at kun innvidde kan forstå...*s*

Hva slags operasjon ble avlyst? Hva er det du trenger å få gjort - har du f.eks. funnet en ny bolig eller er dette fortsatt uavklart? Hvis du ikke er i stand til å klare flyttingen selv som følge av sykdom, kunne du kanskje få noe hjelp via sosialkontoret?

P.S. Du trenger ikke svare på noe - men ta vare på deg selv som best du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Kjære calestia!

Nå må du ikke rote deg helt bort for meg.

Ikke kast livet ditt bort på sprit.

Sender varme tanker til deg.

Hvor er du!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Hei calestia!

Jeg diskuterer gjerne med deg for å se etter mulige alternativer som kan bedre situasjonen - men du skriver såpass "kryptisk" at kun innvidde kan forstå...*s*

Hva slags operasjon ble avlyst? Hva er det du trenger å få gjort - har du f.eks. funnet en ny bolig eller er dette fortsatt uavklart? Hvis du ikke er i stand til å klare flyttingen selv som følge av sykdom, kunne du kanskje få noe hjelp via sosialkontoret?

P.S. Du trenger ikke svare på noe - men ta vare på deg selv som best du kan!

puh.

leilighet har jeg fått ordna... nå gjenstår bare depositum, bostøtte og tannlege....

skulle operere ankelen.. den er ikke gangbar lenger.. har streika helt. kneet og.. og hofta.. hehe. og hendene låser seg når jeg løfter tungt.

kjekt liv.

de på psykehuset mener fortsatt de gjorde det riktige da de satte ned dosa på zoloft.. men den j... lamictalen funker jo ikke.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

skjønner ikke hva mer som kan gjøres, inn og ut av psykehuset, 1x i uka til psykolog, 1x i mnd til fastlegen, til uka skal jeg snakke med psykiatrisk sykepleier og fortelle hva jeg trenger fra dem.. og jeg vet ikk ehva..

var litt lettere når jeg hadde samtaler to x i uka, men det er ikke mulig lenger ( virkelig ikke mulig.....) også har jeg jo hjemmesykepleien 2 x daglig..

akkurat nå vil jeg ha penger.. nok til å kunne trene på studio igjen. så kommer jeg meg ut, og får jobba med kroppen min som er totalvrak for tida.

(også får jeg bare høre at jeg ikk emå bli treningsnarkoman igjen, og ikke miste kontrollen over vekta... men nå er jeg jo blitt feit..)

også vil jeg være lykkelig.

greit at livet mitt er vanskelig, men det er langt lettere om jeg ikke er så forbanna deppa.

kanskje jeg skal ringe legen og be om mer piller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Kjære calestia!

Nå må du ikke rote deg helt bort for meg.

Ikke kast livet ditt bort på sprit.

Sender varme tanker til deg.

Hvor er du!!!

Klem fra

er her et sted jeg.. lurer rundt i grøten..

takk vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

er her et sted jeg.. lurer rundt i grøten..

takk vennen.

Kunne jeg bare holdt deg nå. Gitt deg en klem og trøstet deg.

Jeg har nemlig funnet frem vinen og kommer helt sikkert til å angre imorgen. Men jeg er i sånt helvetshumør. Jeg har lyst til å knuse og ødelgge alt rundt meg før jeg blir ødelagt selv. Men fornuften holder meg igjen og jeg stenger det inne i meg i stedet for!

Vondt, vondt, vondt......

:ol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

puh.

leilighet har jeg fått ordna... nå gjenstår bare depositum, bostøtte og tannlege....

skulle operere ankelen.. den er ikke gangbar lenger.. har streika helt. kneet og.. og hofta.. hehe. og hendene låser seg når jeg løfter tungt.

kjekt liv.

de på psykehuset mener fortsatt de gjorde det riktige da de satte ned dosa på zoloft.. men den j... lamictalen funker jo ikke.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

skjønner ikke hva mer som kan gjøres, inn og ut av psykehuset, 1x i uka til psykolog, 1x i mnd til fastlegen, til uka skal jeg snakke med psykiatrisk sykepleier og fortelle hva jeg trenger fra dem.. og jeg vet ikk ehva..

var litt lettere når jeg hadde samtaler to x i uka, men det er ikke mulig lenger ( virkelig ikke mulig.....) også har jeg jo hjemmesykepleien 2 x daglig..

akkurat nå vil jeg ha penger.. nok til å kunne trene på studio igjen. så kommer jeg meg ut, og får jobba med kroppen min som er totalvrak for tida.

(også får jeg bare høre at jeg ikk emå bli treningsnarkoman igjen, og ikke miste kontrollen over vekta... men nå er jeg jo blitt feit..)

også vil jeg være lykkelig.

greit at livet mitt er vanskelig, men det er langt lettere om jeg ikke er så forbanna deppa.

kanskje jeg skal ringe legen og be om mer piller??

Jeg er i det praktiske hjørnet i kveld: Hva med å få rekvisisjon til en fysioterapeut som også har treningsapparater (hvis det finnes et slikt sted der du bor)? Enten må du kunne få fysioterapi pga ankel, kne osv - eller fordi du får belastningsskader som følge av krykkebruk... Ring fastlegen og spør! Såfremt du ikke har en diagnose som gir særrettigheter, så er det jo egenandel på fysioterapi - men kanskje sosialkontoret kan dekke den?

Hvis du har en del ting du ikke får gjort, så kunne du kanskje diskutere med psykiatrisk sykepleier hvorvidt dere kunne bruke tid sammen på å få gjort noen av disse tingene?

Forøvrig: TTT... - dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Kunne jeg bare holdt deg nå. Gitt deg en klem og trøstet deg.

Jeg har nemlig funnet frem vinen og kommer helt sikkert til å angre imorgen. Men jeg er i sånt helvetshumør. Jeg har lyst til å knuse og ødelgge alt rundt meg før jeg blir ødelagt selv. Men fornuften holder meg igjen og jeg stenger det inne i meg i stedet for!

Vondt, vondt, vondt......

:ol

har funnet vinen jeg og!!!!!!

vi får holde om hverandre og drikke med litt måte.. så får vi holde om hodene våres i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Jeg er i det praktiske hjørnet i kveld: Hva med å få rekvisisjon til en fysioterapeut som også har treningsapparater (hvis det finnes et slikt sted der du bor)? Enten må du kunne få fysioterapi pga ankel, kne osv - eller fordi du får belastningsskader som følge av krykkebruk... Ring fastlegen og spør! Såfremt du ikke har en diagnose som gir særrettigheter, så er det jo egenandel på fysioterapi - men kanskje sosialkontoret kan dekke den?

Hvis du har en del ting du ikke får gjort, så kunne du kanskje diskutere med psykiatrisk sykepleier hvorvidt dere kunne bruke tid sammen på å få gjort noen av disse tingene?

Forøvrig: TTT... - dessverre

godt noen er praktiske.... skal gjøre det jeg..

de derre jævla tre t ene irriterer meg noe inn i granskauen i dag. arggghhhhhh

knurr!!

tror jeg får skynde meg til legen før han drar på ferie så får jeg diskutere litt med han. snill fyr.

snill du og!!

takk skal du ha så mye for at du tar deg tid til å bry deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

har funnet vinen jeg og!!!!!!

vi får holde om hverandre og drikke med litt måte.. så får vi holde om hodene våres i morgen...

Men jeg skal skrive ut fremhundre og noen og det kompetansebevis imorgen. Vel får gi alle seksere da, så blir de fornøyd

Hehe, beste skolen i landet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt noen er praktiske.... skal gjøre det jeg..

de derre jævla tre t ene irriterer meg noe inn i granskauen i dag. arggghhhhhh

knurr!!

tror jeg får skynde meg til legen før han drar på ferie så får jeg diskutere litt med han. snill fyr.

snill du og!!

takk skal du ha så mye for at du tar deg tid til å bry deg.

Enig - skynd deg til legen før han drar på ferie og se om dere kan få igang noe fysio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...