Gå til innhold

Er det noen der??

Anbefalte innlegg

Gjest Felicia24

Jeg sitter her og bare gråter. Prøvde å ta livet mitt. Jeg orker bare ikke smerten. Kan ikke dra til legevakten, for sist gang jeg var der, måtte jeg snakke med sosial vakttjeneste. Han som var der da, var så intim. Fikk angst. Tok kontakt med psykologen min igjen igår, fikk time på dagen. Hun skulle ordne det slik at en hjemmesykepleier kom med medisin. Hadde den ordningen før. Men ingen har vært her. Har time hos psykologen min til fredag, men jeg klarer ikke å vente så lenge. Trenger noen, for føler meg så intens alene. Har dårlig samvittighet for å skrive dette, for det er så negativt. Men måtte dele det med noen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109724-er-det-noen-der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...