Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke hjelpe deg med det du spør etter, men hvis du tenker på å sy på hår i skallen så ser det litt rart ut.

Var ei i forum for samliv som kalte det for Barbie-hårfeste og det er nok dessverre noe i det.

Sikker på at du ikke kler å rake av alt du har på toppen?

Ofte sexy det!

Jeg vurderte det samme som deg for noen år siden, men slo det fra meg. Så noen eksempler, ikke i klinikkenes brosjyrer, men på gaten og det så slett ikke bra ut. Gutta har ikke respekt for det og jenter synes det ser latterlig ut. Det er ivertfall mitt inntrykk.

Jeg endte opp istedet med å bruke en hårkur som heter Thymuskin ( www.thymuskin.no ) for å få bukt med hårtapet. Den har jeg brukt en god stund nå og hårtapet er stoppet. Det har også begynnt å komme nye hår, men ikke så mange enda, men det er ivertfall mitt eget og ikke minst er det naturlig.Jeg ville heller gått for en slik løsning.

Jeg vurderte det samme som deg for noen år siden, men slo det fra meg. Så noen eksempler, ikke i klinikkenes brosjyrer, men på gaten og det så slett ikke bra ut. Gutta har ikke respekt for det og jenter synes det ser latterlig ut. Det er ivertfall mitt inntrykk.

Jeg endte opp istedet med å bruke en hårkur som heter Thymuskin ( www.thymuskin.no ) for å få bukt med hårtapet. Den har jeg brukt en god stund nå og hårtapet er stoppet. Det har også begynnt å komme nye hår, men ikke så mange enda, men det er ivertfall mitt eget og ikke minst er det naturlig.Jeg ville heller gått for en slik løsning.

Kan være lurt å se an håravfallet ditt litt også...litt kjipt hvis du transplanterer og plutselig har bare hår i vikene..

det med dukkehår var vel med det gamle punch graft metoden..nå i dag er det vel single hair metoden overalt?..hvor en og en rot "plantes".

Thymuskin virker intressant, men pokker så dyrt da :-(

Jeg mister masse hår etter en slankeoperasjon og fikk som råd og spise Zink sulfat tabletter. Her i Norge finnes kun ZinkVita men det ser ut til å hjelpe. Håravfallet har iallefall avtatt noe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...