agapetos Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er ganske merkelig egentlig, dette her med internett. Jeg satte meg ned foran dataen for mang en time siden og begynte å lage meg en liten oversikt over hvem vi er. Litt sånn stikkord om alle nickene utifra innleggene våre. Leste igjennom alle innleggene så langt tilbake i tid at hodet mitt liksom bare gikk på en sånn derre leser-jeg-et-ord-til-nå-så-dør-jeg--stopp... Og så begynte liksom hodet mitt å leke litt. Det pleier som regel det... (!) Dannet meg bilder om hvordan livene våre er når vi er glad og ikke fullt så glad. Konklusjonen ble rett og slett at vi er alle sammen helt utrolig, sinnsykt, gøyalt unike, like og ulike. Men mest av alt; helt vanvittig vakre. Jeg fikk frysninger helt ned til lilletåa mi da refleksjonene begynte å danne ord. Det verdifulle og ærlige vennskapet man bygger til nickene her inne. De spesiellt vakre menneskene som bærer nickene. Nåde den som våger å prate stygt om internett! Jeg skal grisebanke dem!!! Så mange tanker vi deler, så mange trøstende ord. Ord som vekker livsglede og mot til å gå videre. Uten dere vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Dere var her da jeg trengte det mest. Jeg bøyer meg i støvet for alle de modige og unike personlighetene som gir utrykk for sine tanker og følelser her inne. Og det spesielle er, vet dere... livet forandrer seg. Rett og slett bare helt sånn plutselig. *knips* sier det og helt uten forvarsel står lykken og banker på døra. Slik gikk det i mitt liv. I mange mange år har jeg hulka meg i søvn og kjent ubeskrivelige smerter på kropp og sjel fordi noen drepte gleden. Jeg ble voldtatt og misbrukt. Jeg ble banka og ydmyket. Noen tok fra meg livet. Jeg trodde verden var gått under og jeg mistet troen på gleden. Men plutselig hendte det! Et vakkert smil gav han meg. Et smil som ikke var ondt eller ekkelt. Det viste ikke tegn til at nå nå skal jeg bruke deg. Det var rett og slett bare vennlighet. Vi vekslet ord og tanker. Ord og tanker ble til følelser. Følelsen ble til forelskelsen jeg mistet troen på da sjelen min ble drept. Skammen over egen kropp ble gradvis tatt bort, fordi et vakkert smil og et kjærlig menneske gav meg ekte kjærlighet. En kjærlighet jeg fortjente. Det var bare det at jeg ikke visste det selv. Jeg følte meg ikke verdig. Men jeg fikk allikevel. Så en aprilsdag i år, pakket jeg sekken og flyttet til min kjære i sverige. Der har jeg det godt. Der blir jeg elsket. Der gråter jeg fordi minnene kommer tilbake. Men nå er det noen som trøster og som fortsatt elsker. Før jul kunne jeg ikke tenke meg at jeg noen gang skulle bli lykkelig. Noen måneder senere hendte det. Det kan hende deg også. Det er det som er det vakre med livet. Det er så fullt av overraskelser. Dessverre er det så at vi ofte har tung bagasje med oss. Men det er ikke alltid vinter. Sommerklær veier mindre enn vinterklær. Jeg klarer ikke å slutte å forundre meg over livet. Hvor godt det kan bli selv om Det har vært et levende helvete. Så kjære dere alle vakre, unike mennesker. Ikke gi opp. Gleden står utenfor døra, men håndtaket er bare på innsiden. Ofte er det mange låser som må åpnes før døra kan gå opp. De kan være strie. Kanskje rusta litt i løpet av tida, men bruk krefter, så klarer du det! Jeg er bare helt overbevist om at vi som er her på forumet, alle nickene der ute.. Vi er noe av det vakreste på denne jord! Med ønske om bare det beste til dere alle. En hel del klemmer og litt til, fra Agapetos. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaLenea Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Vil bare si tusen takk for et kjempe fint innlegg! Var deilig å høre at det kan bli bedre. Er inne i en tøff periode, og er desverre litt pessimistisk for tia. Men innlegget ditt ga meg litt nytt håp, kan være nyttig når jeg skal til samtale senere i dag. Kanskje jeg kan finne noen nye krefter å kjempe videre med. Tusen,tusen takk igjen. Godt å høre at du har det godt nå. Ta vare...klem fra meg =o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/#findComment-647924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Vil bare si tusen takk for et kjempe fint innlegg! Var deilig å høre at det kan bli bedre. Er inne i en tøff periode, og er desverre litt pessimistisk for tia. Men innlegget ditt ga meg litt nytt håp, kan være nyttig når jeg skal til samtale senere i dag. Kanskje jeg kan finne noen nye krefter å kjempe videre med. Tusen,tusen takk igjen. Godt å høre at du har det godt nå. Ta vare...klem fra meg =o) Skulle så gjerne ønske at jeg bare kunne gå inn i livet ditt, som om jeg skulle lese en bok, og rive ut sidene med det vondt lesestoffet. Dessverre kan jeg ikke det. Men jeg kan kanskje fortelle deg at tøffe perioder vil der være. Det fantastiske er at med tiden vil de bli færre og færre om du våger å prate, våger og tro på deg selv. For jeg har tro på deg. Jeg har tro på oss alle. Det er ganske merkelig, for det hadde jeg ikke på samme måte, for en stund tilbake. Jeg sliter fortsatt, det skal jeg innrømme, men alikevel kjenner jeg lykke. Ekte, oppriktig lykke. Og det kjennes godt. Så sinsykt godt! ) Det unner jeg alle! Mangen klemmer fra Agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/#findComment-647935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine1365379969 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hei vennen! så godt å høyra frå deg igjen!!! Og så godt å sjå at livet har smilt til deg, det forten du virkelig!!! Hvis du vil, kan du maile til meg:) adr er: [email protected]. Husker endå då eg møtte deg, du er go ein fantastisk skjønn jente bak nicket:) vær stolt av det!! Nyt det gode livet du opplev nå!! *klemmer i fleng* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/#findComment-648236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pomona Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja, ja. Nå fikk du meg til å grine en skvett. Du satte ord på mange av mine følelser. Så godt at det finnes skikkelige mannfolk som kan ta vare på oss som har litt mer bagasje enn andre. Mannen min pleier å si at han fikk en matboks i bagasje- jeg en stor koffert og ryggsekk... Han har masse plass til alle mine sorger og gleder. Kos deg og nyt livet ditt, det fortjener du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/#findComment-648643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dukkelise Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Utrolig bra skrevet!! Troen må en aldri miste... Nyt livet videre:-) Gode tanker til deg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/#findComment-651001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lelle1365380336 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei Agapetos Måtte bare også si at du får virkelig sagt det. Nå fikk du meg til å se, at man ikke skal være håpløs, og at det kanskje er lys i enden av tunellen alikevel.. Tusen takk. Du er virkelig et fint menneske, og fortjener nok hver en gledestund du finner.. Lykke til videre på ferden..! Stå på! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/#findComment-653412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hyggelig at det har gått så bra :-) Håper at dette fortsetter, og at vi får en oppdatering etterhvert! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109728-lykke-kan-ikke-skrives-med-f%C3%A5-ord-o/#findComment-661049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.