Gjest beriket Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei til dere alle her. Dette innlegget kan sikkert lage mye "støy" her på DOL, men faktum er nå faktum enten man liker det eller ikke. Ser at enkelte her er veldig opptatt av forholdet mellom a-foreldre og de adopterte barna. Etter det jeg vet kan a-foreldre inngå ekteskap med adopterte "barn" i Sverige, og har kunnet det siden adopsjonens start i Sverige for snart 100 år siden. Så var tilfellet også i Norge fra 1917 helt frem til 1987. At slike ekteskap finnes i Norge og Sverige kan det neppe være tvil om. De a-foreldre og adopterte "barn" som ønsker å utvikle og vil etablere et parforhold her i landet, kan altså inngå ekteskap eller samboerskap bare ved å flytte til Sverige. Vennligst ikke "skyt" på "beriket" for at dette er en adopsjonsrealitet mange sikkert ikke liker. (Jeg har ikke uttalt meg et ord om hva jeg mener om dette, og vil slippe å bli tillagt meninger om dette fra noen. Bare så det er sagt.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109737-adopsjonsekteskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.