awh Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 Min mann og jeg prøver å få et barn til.Vi har en sønn fra før.Men problemet er at jeg gjerne vil slutte før jeg er gravid. Men bare å tenke på det,gjør meg rastløs og urolig.Røyker 10 til 11 røyk hver dag.Hvordan er det best å slutte?Kutte helt ut eller begynne å minske røyken? Det er vel bare jeg som egentlig kan svare på det.Men vil gjerne høre erfaring fra andre.Takk på forhånd! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Vil du ha en trøst - eller en påskjønnelse? 0 Siter
sommer47 Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Vil du ha en trøst - eller en påskjønnelse? Den eneste måten å slutte på er å la være røyke.... Jeg har prøvd mange ganger, men denne gangen har jeg vært røykfri i snart 8 mnd.. Det går greit å slutte, det dumme jeg gjør for å greie det er å tygge nicorette tyggis. Jeg er like avhebgig av dem som jeg var av å røyke, men jeg plager ikke lungene mine med de ca. 70 kreftfremkallende... Så jeg innser at jeg fremdeles ikke har vent meg av med nikotin uff. Men alt er bedre enn å røyke. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Den eneste måten å slutte på er å la være røyke.... Jeg har prøvd mange ganger, men denne gangen har jeg vært røykfri i snart 8 mnd.. Det går greit å slutte, det dumme jeg gjør for å greie det er å tygge nicorette tyggis. Jeg er like avhebgig av dem som jeg var av å røyke, men jeg plager ikke lungene mine med de ca. 70 kreftfremkallende... Så jeg innser at jeg fremdeles ikke har vent meg av med nikotin uff. Men alt er bedre enn å røyke. Lenge siden jeg skrev dette, måtte titte på tråden. Vel - jeg var bare der og slengte litt med leppa - egentlig har jeg ingen peiling på hvordan folk som forsøker å slutte sliter, pga. at jeg aldri har røykt, og kommer aldri til å begynne heller. Jeg er 48 år, jeg husker godt at når morsan tente på så søkte jeg dekning i et anna rom - og sånn har jeg det nå også. Jeg ser opp til dere som forsøker å slutte - lykke til:-) 0 Siter
sigga Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Det er kun innstillinga det kommer ann på...ingenting annet... Det dummeste du gjør nå er å psyke deg selv ned med tanker som; "å, dette blir vanskelig.."...Da kommer du nemlig til å synest synd på deg selv den dagen du sier at nå; NÅ slutter jeg...Og alle som har røykt, og som røyker, vet hvor godt det er med en røyk når en er deppa... Det er ingen ulemper med å slutte...fordelene vet du om...Fokuser på de, og på det barnet du ønsker deg... Stå på...husk; tankenes mekt skal du ikke undervurdere....det er der, og bare der, det ligger... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.