Gå til innhold

Løping


kaa

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 22 uker gravid, og har trent ganske jevnt et par-tre ganger i uka hele svangerskapet (og i livet før graviditeten selvfølgelig...), hovedsakelig løping, uten å ha noe ubehag av det. I forrige uke kjente jeg imidlertid smerter i korsryggen ned langs halebenet og hofta da jeg var ute på en liten løpetur. Kan det være antydning til bekkenløsning? Bør jeg slutte å løpe og heller sykle eller gå, eller drive andre former for trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker att det är bra att du håller dig så aktiv om du mår bra av detta. Det är inte skadligt att fortsätta att träna som du gjör, tills kroppen säger i från att dra ned på tempot. Det är inte lätt att veta om detta är beckenlösning men det kommer attt visa sig mycket tydligare om det är en början på detta.Kanskje var detta en engångs företeelse? Jag tycker att du kan fortsätta att träna med försiktighet men inte om du får mera ont. Då skall du inte pressa kroppen utan i stället lyssna på dess signaler. Träningen får du i så fall minska och inte överanstränga dig. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...