Gå til innhold

nå greier jeg snart ikke mere


beib

Anbefalte innlegg

kom ut fra sykehuset i dag,jeg ville ikke ut,er redd...kom inn på tirsdag.hører stemmer,ingen kan jeg stole på...er så redd...kjenner ikke meg selv igjen..vil bare vekk fra livet nå..helt utrolig at de skrev meg ut etter jeg kun har lagt i sengen og grått og hatt kjempe angst...jeg er ustabil nå..stoler ikke på meg selv...vil bare vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du ikke er alene nå!

Skjønner ikke at de kunne skrive deg ut når du er såpass dårlig?

Ta kontakt med legevakt og be om tvangsinnleggelse om du ikke har noen rundt deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beib!

Det høres ut som om du har det vondt - men det spørs om gjentatte innleggelser er det som vil hjelpe deg. Hva begrunnet avdelingen utskrivelsen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke er alene nå!

Skjønner ikke at de kunne skrive deg ut når du er såpass dårlig?

Ta kontakt med legevakt og be om tvangsinnleggelse om du ikke har noen rundt deg nå.

er alene..tatt mase sobril,er redd...trenger hjelp...de sa at innleggelsen var kortvarig..........men 2 dager????? d er gale....greier ikke mere.......hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alene..tatt mase sobril,er redd...trenger hjelp...de sa at innleggelsen var kortvarig..........men 2 dager????? d er gale....greier ikke mere.......hjelp

Syns du fikk et godt råd av Zirine.

Kontakt noen som kan være hos deg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du fikk et godt råd av Zirine.

Kontakt noen som kan være hos deg nå..

Hei, det er viktig at du kontakter Legevakten som fremskynder prossessen slik at du kan legges inn på en akuttavdeling i løpet av par timer.

Ikke vent til det blir verre.

Husk å ring til noen venner eller familie, vær sammen noen og be dem ordne det for deg om du selv ikke har lyst å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...