Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nemmen hei - så ikke meldingen før nå, jeg :)

Forsøkte å leite opp siden, men dette fikk jeg til svar:

"Beklager - produktet du søker etter er ikke lenger tilgjengelig for denne sesjonen. Dette skjer når Kelkoo siden har vært inaktiv i 30 mintter.

Prøv å søke på nytt."

Så, nå vet du det.

"Jeg er mer interessert i email enn kamera - og på denne er det jo bra med standby også. "

Jeg er i grunne ikke interessert i noen av delene - jeg har aldri vært noen wappe eller mail via telefon-type - og kamera, nei, hvorfor det?

Men det betyr mye for meg at telefonen SER stilig ut - i mine øyne. Jeg liker et godt design - å se på kunst eller et godt design er som å kikke på en duganes fyr. "må ha det, bare MÅ ha det" :) Også teller det selvfølgelig at den har god kapasitet og holder en tid *smiler fårete*

menne .... det blir ikke no mobil på meg på enda en stund. Digetalkamerakjøpet og danmarksturen loppa meg ....

Stikker du innom til helga eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109812-zirine/#findComment-648831
Del på andre sider

Nemmen hei - så ikke meldingen før nå, jeg :)

Forsøkte å leite opp siden, men dette fikk jeg til svar:

"Beklager - produktet du søker etter er ikke lenger tilgjengelig for denne sesjonen. Dette skjer når Kelkoo siden har vært inaktiv i 30 mintter.

Prøv å søke på nytt."

Så, nå vet du det.

"Jeg er mer interessert i email enn kamera - og på denne er det jo bra med standby også. "

Jeg er i grunne ikke interessert i noen av delene - jeg har aldri vært noen wappe eller mail via telefon-type - og kamera, nei, hvorfor det?

Men det betyr mye for meg at telefonen SER stilig ut - i mine øyne. Jeg liker et godt design - å se på kunst eller et godt design er som å kikke på en duganes fyr. "må ha det, bare MÅ ha det" :) Også teller det selvfølgelig at den har god kapasitet og holder en tid *smiler fårete*

menne .... det blir ikke no mobil på meg på enda en stund. Digetalkamerakjøpet og danmarksturen loppa meg ....

Stikker du innom til helga eller?

Design er kjempeviktig - vil ikke ha en 'klædd' av en telefon.

Skal hjelpe søstra mi med å flytte i helga - så jeg regner med at den går , selv om vi forh. er ferdig imorgen kveld. Da regner jeg med at jeg sitter her med kaputt rygg og brukne negler .

Det store spm. er når du kommer innover hit !!??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109812-zirine/#findComment-648878
Del på andre sider

Design er kjempeviktig - vil ikke ha en 'klædd' av en telefon.

Skal hjelpe søstra mi med å flytte i helga - så jeg regner med at den går , selv om vi forh. er ferdig imorgen kveld. Da regner jeg med at jeg sitter her med kaputt rygg og brukne negler .

Det store spm. er når du kommer innover hit !!??

Ja ... det er jo et veldig ubehagelig spørsmål da ... for ....e ....

*hente seg en øl og drikke seg til mot*

pokker å. Jeg er elendig der, ja?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109812-zirine/#findComment-648891
Del på andre sider

Annonse

Det var det jeg tenkte jeg skulle spørre DEG om. Jeg er liksom så tolerant, jeg da :)

Etterlysning !!

Er du en mann som har en seilbåt - den bør minst være på 40 fot - med teakdekk og rullefokk - ta kontakt med oss , 2 spennende , flotte , spreke damer.

Tiden går ......

Er du en mann som har en seilbåt - den bør ha mast og flyte av seg selv - ta kontakt med oss - 2 villige damer.

Tiden går ......

Er du en mann som har en båt ..... ikke noe krav at den flyter men den bør befinne seg i nærheten av et vann - ta kontakt med 2 billige damer , vi tar med medbragt.

Tiden går .....

Du bør være en mann men ikke noe absolutt krav , du bør ha noe som flyter men ikke noe krav , det bør være i nærheten av et vann - eller hvertfall et badekar - ta kontakt med to desperate.

Anyone????????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109812-zirine/#findComment-648958
Del på andre sider

Etterlysning !!

Er du en mann som har en seilbåt - den bør minst være på 40 fot - med teakdekk og rullefokk - ta kontakt med oss , 2 spennende , flotte , spreke damer.

Tiden går ......

Er du en mann som har en seilbåt - den bør ha mast og flyte av seg selv - ta kontakt med oss - 2 villige damer.

Tiden går ......

Er du en mann som har en båt ..... ikke noe krav at den flyter men den bør befinne seg i nærheten av et vann - ta kontakt med 2 billige damer , vi tar med medbragt.

Tiden går .....

Du bør være en mann men ikke noe absolutt krav , du bør ha noe som flyter men ikke noe krav , det bør være i nærheten av et vann - eller hvertfall et badekar - ta kontakt med to desperate.

Anyone????????

haha

Du er et naturtalent :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109812-zirine/#findComment-648964
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...