Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey. Er ei 17 år gammel jente som har vært sengeliggende siden tirsdag på grunn av halsbetennelse. Var til doktoren i går (onsdag) og fikk penecillin (eri- max). Da jeg våknet i morges hadde noe av halsvondet gått over, men jeg hadde fått skikkelig vondt i øret istedet. Hvis dette er ørebetennelse vil da penecillinene virke på dette området også? eller har den nok med halsbetennelsen? Dette hadde normalt ikke vært et problem, men på mandag drar jeg til hellas på ferie og jeg har fått høre ved flere anledninger at man ikke kan fly når man har øreplager, da dette enten vil bli svært smertefullt eller at trommehinnen vil sprekke. Er det sant? Er ikke plaget med øret til vanlig, og reise med fly går bra, får aldri dotter i ørene under avfart. Kan noen hjelpe meg? Har ikke lyst til å misse ferien min.

Har forresten gått med varamt omslåg på øret i hele dag.

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109819-%C3%B8reverk-og-flytur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...