Gjest fuggelungen Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 har ett brett sobril og 30 sovetabletter, skal , skal ikke.... vet jeg ikke kan, men jeg er desperat. vil , vil ikke få r beskjed av samboeren min om å prøve å ta meg sammen å komme meg på jobb igjen(er sykemeldet) vet ikke hvordan jeg skal få ham til å forstå at jeg bruker alle mine krefter på å ikke gi opp. han jebber jo 14 timer om dagen , mens jeg ikke greier å obgbe nå... 0 Siter
Gjest pomona Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 Kjære deg. Jeg forstår at du har det vanskelig. Ingen kan be deg om å ta deg sammen. Jeg vet hvor mye krefter du bruker på å komme deg gjennom dagen. Har du noen du kan prate med- en lege eller psyk? Det eneste jeg vet er at livet er verdt å leve, selv om det gjør så inderlig vondt. Jeg har vært der du er. Det gjør vondt- blir liksom fattig med ord akkurat nå, men jeg ber deg- lev videre. Bry deg om deg selv. Hvis du trenger sykemld, så gjør du det. Du trenger alle krefter på å komme deg over denne kneika. Gå deg en tur, plei deg selv. Skriv til meg, hvis du vil. Ønsker å høre fra deg. Klem til deg. [email protected] 0 Siter
Gjest fuggelungen Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Kjære deg. Jeg forstår at du har det vanskelig. Ingen kan be deg om å ta deg sammen. Jeg vet hvor mye krefter du bruker på å komme deg gjennom dagen. Har du noen du kan prate med- en lege eller psyk? Det eneste jeg vet er at livet er verdt å leve, selv om det gjør så inderlig vondt. Jeg har vært der du er. Det gjør vondt- blir liksom fattig med ord akkurat nå, men jeg ber deg- lev videre. Bry deg om deg selv. Hvis du trenger sykemld, så gjør du det. Du trenger alle krefter på å komme deg over denne kneika. Gå deg en tur, plei deg selv. Skriv til meg, hvis du vil. Ønsker å høre fra deg. Klem til deg. [email protected] tok "bare" 7 sobril i går, mens han sov. Hadde ikke egentlig angst, men hadde så vondt fordi jeg ikke blir forstått. Ønsker ikke egentlig å dø, men vet ikke hvor lenge jeg greier å gå slik som dette... var hos psykologen i går, men akkurat da følte jeg meg litt bedre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.