Gå til innhold

hjelp

Gjest fuggelungen

Anbefalte innlegg

Gjest fuggelungen

har ett brett sobril og 30 sovetabletter, skal , skal ikke.... vet jeg ikke kan, men jeg er desperat. vil , vil ikke få r beskjed av samboeren min om å prøve å ta meg sammen å komme meg på jobb igjen(er sykemeldet) vet ikke hvordan jeg skal få ham til å forstå at jeg bruker alle mine krefter på å ikke gi opp. han jebber jo 14 timer om dagen , mens jeg ikke greier å obgbe nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109839-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pomona

Kjære deg. Jeg forstår at du har det vanskelig. Ingen kan be deg om å ta deg sammen. Jeg vet hvor mye krefter du bruker på å komme deg gjennom dagen. Har du noen du kan prate med- en lege eller psyk? Det eneste jeg vet er at livet er verdt å leve, selv om det gjør så inderlig vondt. Jeg har vært der du er. Det gjør vondt- blir liksom fattig med ord akkurat nå, men jeg ber deg- lev videre. Bry deg om deg selv. Hvis du trenger sykemld, så gjør du det. Du trenger alle krefter på å komme deg over denne kneika. Gå deg en tur, plei deg selv. Skriv til meg, hvis du vil. Ønsker å høre fra deg. Klem til deg.

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109839-hjelp/#findComment-648820
Del på andre sider

Gjest fuggelungen

Kjære deg. Jeg forstår at du har det vanskelig. Ingen kan be deg om å ta deg sammen. Jeg vet hvor mye krefter du bruker på å komme deg gjennom dagen. Har du noen du kan prate med- en lege eller psyk? Det eneste jeg vet er at livet er verdt å leve, selv om det gjør så inderlig vondt. Jeg har vært der du er. Det gjør vondt- blir liksom fattig med ord akkurat nå, men jeg ber deg- lev videre. Bry deg om deg selv. Hvis du trenger sykemld, så gjør du det. Du trenger alle krefter på å komme deg over denne kneika. Gå deg en tur, plei deg selv. Skriv til meg, hvis du vil. Ønsker å høre fra deg. Klem til deg.

[email protected]

tok "bare" 7 sobril i går, mens han sov. Hadde ikke egentlig angst, men hadde så vondt fordi jeg ikke blir forstått. Ønsker ikke egentlig å dø, men vet ikke hvor lenge jeg greier å gå slik som dette...

var hos psykologen i går, men akkurat da følte jeg meg litt bedre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109839-hjelp/#findComment-649451
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...