Gå til innhold

Stor mage

Gjest Trondheimspia

Anbefalte innlegg

Gjest Trondheimspia

Hei,

jeg har i den siste tiden fått så stor mage.. jeg har hele tiden hatt litt mage, under navelen, som er typisk for jenter. Men nå har jeg liksom fått en kul på magen ovenfor navlen, liksom der ribb-beina slutter.. hva er dette? Jeg har heller ikke spist mer den siste tiden, eller lagt på meg andre steder.. prøver og bli gravid, så jeg har slutta med p-pillene, men hadde mensen for 14 dager siden, så jeg skal ikke være gravid heller. Min tante døde av kreft for et par år siden, så det blir så en tenker i de baner så fort det er noe.. så er det noen som vet noe? Mulig jeg bare er overnervøs her, at jeg bare har lagt på meg litt.. men trodde heller det skulle være andre veien når en slutta me pillene? Takknemlig for all hjelp!

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10984-stor-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det er ikke lett å trekke noen konklusjon etter den beskrivelsen du gir,og derfor synes jeg du skal få legen din til å se på dette.Beskrivelsen passer ikke med graviditet,men til din informasjon er det mulig å være gravid selv om man får blødning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10984-stor-mage/#findComment-56497
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...