Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


smurf3

Anbefalte innlegg

Syns selv livet mitt er ganske meningsløst. Er mye sliten, sover mye og orker veldig lite. Er vant til å stå på med forskjellige ting. Å sitte stille i en stol en hel dag er ikke meg. Har få venner. Sliter med mye dårlig samvittighet. Har prøvd å ta livet mitt før, men har blitt reddet så vidt. Lurer på om jeg skal gjøre det slutt er det ikke bedre å gjøre det enn å sitte i en stol resten av livet? Er det lurt å fortelle noen om disse tankene ang. selvmord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det smarteste du kan gjøre er å kontakte din lege.

Fortell hvordan du har det.

Be om å ta blodprøve for stoffskiftet, B12 og jerninnhold i blodet. Spør også om å få tatt EEG på sykehus. (Se mitt innlegg om EEG litt nedenfor)

Be om henvisning til psykiater eller psykolog.

Det er mange som finner at livet er verdt å leve etter at de har fått riktig behandling.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste du kan gjøre er å kontakte din lege.

Fortell hvordan du har det.

Be om å ta blodprøve for stoffskiftet, B12 og jerninnhold i blodet. Spør også om å få tatt EEG på sykehus. (Se mitt innlegg om EEG litt nedenfor)

Be om henvisning til psykiater eller psykolog.

Det er mange som finner at livet er verdt å leve etter at de har fått riktig behandling.

Lykke til!

Har tatt blodprøver og tar B12 hver 3mnd. Går til samtale hos en psk.sykepleier. Hun har ferie nå. Jeg er bare så lei. Tror folk er lei meg. Hvis jeg kunne få slippe så hadde det vært bra for meg. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har du ikke en depresjon? Du bør oppsøke fastlegen din for å få behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt blodprøver og tar B12 hver 3mnd. Går til samtale hos en psk.sykepleier. Hun har ferie nå. Jeg er bare så lei. Tror folk er lei meg. Hvis jeg kunne få slippe så hadde det vært bra for meg. Tror jeg.

Gjør som NHD skriver. Kontakt fastlegen din.

Kanskje hadde du hatt god nytte av medikamenter og/eller samtaler med psykolog eller psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...