Gå til innhold

Treff???? Sammenkomst???


Blacky1365380153

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Blir det arrangert noen type treff for oss her? Er det noen mulighet til å få dette til? Siden det er såpass mange av oss som sikkert trenger nye venner :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blacky1365380153

Det blir ikke mer treff enn det man arrangerer selv! :)

Da må jeg si at da synes jeg at vi skal prøve å få det til.

Jeg er i Oslo.... hvor er dere andre?

Kanskje vi kan prøve å treffes en gang i august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg si at da synes jeg at vi skal prøve å få det til.

Jeg er i Oslo.... hvor er dere andre?

Kanskje vi kan prøve å treffes en gang i august?

Jeg kan godt komme til Oslo på et treff, jeg..

Bor et stykke unna, men en kan jo kombinere det med andre besøk/gjøremål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varga1365380532

Jeg kan godt komme til Oslo på et treff, jeg..

Bor et stykke unna, men en kan jo kombinere det med andre besøk/gjøremål..

Hei:)

Jeg bor like utenfor oslo,der alle flyene lander omtrent...Så treff i Oslo hadde passet meg utmerket!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg bor like utenfor oslo,der alle flyene lander omtrent...Så treff i Oslo hadde passet meg utmerket!

Mvh

Kanskje dra på Tusenfryd?

Noen problemer kan det bli:

De med sosial angst tør ikke komme for det er for mange folk, og i tillegg fremmede folk!

De deprimerte orker ikke bli med.

De hypomane og maniske løper rundt som noen bajaser og får ikke kontakt med noen.

Samme med de som har adhd?

Kan bli en utfordring å få til et slikt treff for psyke mennesker med andre ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xantippus

Kanskje dra på Tusenfryd?

Noen problemer kan det bli:

De med sosial angst tør ikke komme for det er for mange folk, og i tillegg fremmede folk!

De deprimerte orker ikke bli med.

De hypomane og maniske løper rundt som noen bajaser og får ikke kontakt med noen.

Samme med de som har adhd?

Kan bli en utfordring å få til et slikt treff for psyke mennesker med andre ord. :)

Tusenfryd er stress når en sliter!

Skulle vært et rolig sted nede ved sjøen hvor en kunne grille og ta en øl hvis en ville, og bare sitte stille i fred og ro og kikke på båtlivet, og prate med hverandre. Uten for mange andre mennesker rundt. Ihvertfall første gangen en treffes. Vanskelig å bli kjent når det syder av folk rundt en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd er stress når en sliter!

Skulle vært et rolig sted nede ved sjøen hvor en kunne grille og ta en øl hvis en ville, og bare sitte stille i fred og ro og kikke på båtlivet, og prate med hverandre. Uten for mange andre mennesker rundt. Ihvertfall første gangen en treffes. Vanskelig å bli kjent når det syder av folk rundt en.

Jepp du har rett. Så for meg et ganske kaotisk treff på Tusenfryd faktisk.

Hørtes hyggelig ut det du foreslo, xantippus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varga1365380532

Kanskje dra på Tusenfryd?

Noen problemer kan det bli:

De med sosial angst tør ikke komme for det er for mange folk, og i tillegg fremmede folk!

De deprimerte orker ikke bli med.

De hypomane og maniske løper rundt som noen bajaser og får ikke kontakt med noen.

Samme med de som har adhd?

Kan bli en utfordring å få til et slikt treff for psyke mennesker med andre ord. :)

Du har helt rett*smiler* Min beste venninne som leser her inne, vurderte å dra og vinke på avstand,grunnet sosial angst...

Men...hva betyr et "problem" hit eller dit, for de som har noen*ler* dette kan jo tilogmed ende opp med å bli riktig så gøy! Tror det hadde vært en god ide å prøve i alle fall...så vet man jo at man kan møtes, om man vil og får det til:)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett*smiler* Min beste venninne som leser her inne, vurderte å dra og vinke på avstand,grunnet sosial angst...

Men...hva betyr et "problem" hit eller dit, for de som har noen*ler* dette kan jo tilogmed ende opp med å bli riktig så gøy! Tror det hadde vært en god ide å prøve i alle fall...så vet man jo at man kan møtes, om man vil og får det til:)

Mvh

Hvis man er to venninner så er det uansett lettere enn å dukke opp alene.

Jeg har ikke angst, men jeg blir litt svett med tanken på å møte helt fremmede folk for å ha det veldig hyggelig.

Tamera som pleier å være på ranglere-chatten har dratt i gang treff i Oslo området sammen med andre. Så det er nok gjennomførbart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Jeg kan godt komme til Oslo på et treff, jeg..

Bor et stykke unna, men en kan jo kombinere det med andre besøk/gjøremål..

Men det ser jo virkelig ut som om det er bare du og jeg som er intr. i dette....:-) Vi kan jo møtes vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ser jo virkelig ut som om det er bare du og jeg som er intr. i dette....:-) Vi kan jo møtes vi?

Kan hende varga blir med! :)

Og vedkommende som nevnte grilling..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Jepp du har rett. Så for meg et ganske kaotisk treff på Tusenfryd faktisk.

Hørtes hyggelig ut det du foreslo, xantippus. :)

Noen ideer til HVOR og NÅR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blacky1365380153

Bare oss??

Hehe :)

Med mindre jeg får en jobb, så har jeg fri hele sommerferien..

Så..

Jeg skal ha en haug av unger her i ferien, men etter 18 august skal minsten i barnehagen. Da kan vi kanskje møtes? Hvor langt unna er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en haug av unger her i ferien, men etter 18 august skal minsten i barnehagen. Da kan vi kanskje møtes? Hvor langt unna er dere?

Oslo går greit for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Oslo går greit for min del.

Har et forslag da: jeg gir dere emailen min, så kan dere ta kontakt med meg ca 15 august, så kan jeg finne tid og sted, for jeg kommer ikke til å ha så mye tid til å være på nettet fremover. Kunne det vært en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forslag da: jeg gir dere emailen min, så kan dere ta kontakt med meg ca 15 august, så kan jeg finne tid og sted, for jeg kommer ikke til å ha så mye tid til å være på nettet fremover. Kunne det vært en løsning?

Høres bra ut det, Blacky. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xantippus

Kan hende varga blir med! :)

Og vedkommende som nevnte grilling..? :)

Hvis det er meg du mener, så må jeg nok dessverre skuffe deg. Jeg kommer ikke til å møte opp på DOL-treff.

Jeg er med i så mange foreninger at jeg får dekket mer enn nok av dette komme-sammen-med-andre-greiene.

Det jeg sliter med er å greie å stole på at jeg er bra nok og 'underholdende' nok til at jeg kan tilby mitt selskap til kun ett annet menneske av gangen. Det er da en kan komme virkelig inn på hverandre. Men det krever litt mer enn å 'gjemme seg' ved å omgås mange på en gang.

Jeg har altså ingen problemer med å treffe folk 'i flokk', men å ha 'ansvaret' for at en annen skal trives i tosomhet med meg, det er verre. Det er vel en form for sosial fobi det også kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Høres bra ut det, Blacky. :)

Oppdatering sammenkomst:

Vi gjør det slik at de som vil treffes tar kontakt på min mail: [email protected]

så får vi se hvor mange og når vi kan treffes. Håper noen har lyst og mulighet.

Klem Blacky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...