Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har fått mail fra advokat om å ringe ham..men hver gang jeg tenker tanken på å gjøre det..brekker jeg meg og svimler.. Jeg er så trøtt nå.. Har fått meg jobb fra høsten av..men har ikke tro på at jeg kan klare den.. har funnet leilighet å bo i...likevel.. Alt føles så håpløst.. nyttesløst.. Jeg føler at jeg ikke kan bli noe uansett..er bare en byrde for omverdenen.. Jeg har oppgaver for i sommer også..men jeg er for udugelig til å klare dem.. Vil bare gråte.. alle steder jeg er.. Føler meg i veien.. Derfor oppfører jeg meg så teit at alle til slutt synes jeg er i veien..Jeg blir påtrengende og masete når jeg har det sånn som nå.. og det blir en ond sirkel.. som jeg ikke klarer bryte..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109852-h%C3%A5pl%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...