Gå til innhold

Forsøk å unngå å skremme andre brukere


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Fra tid til annen postes innlegg hvor hovedinnholdet består i beskrivelse av selvdestruktive handlinger kombinert med utsagn om at man ikke orker mer. Slike innlegg er lite ønskelige, da de primært er egnet til å uroe andre brukere og ofte uten at disse har noen reell mulighet til å hjelpe den som skriver.

Har man akutt behov for hjelp, må man kontakte hjelpeapparatet der man bor.

Innlegg som i stor grad er egnet til å uroe andre vil bli slettet, og det gjøres ingenting fra Doktoronlines side for å "spore opp" avsenderen eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist Bompibjørn

Jeg skjønner selvfølgelig poenget med at man ikke skal uroe andre. Jeg skjønner også at dere som redaksjonelt ansvarlige ikke ønsker for mange slike innlegg.

Men; det er faktisk mange som for hjelp at å komme med slike ytringer. Bare det å ha et sted som man kan ytre seg på akkurat den måten man føler det, er et fantastisk pustehull for mange. Jeg kan bare seg for min nå innlagte halvparts (kona) del, at dette er et forum som hun fritt kan yttre seg på uten angst for tvangsinnleggelse eller andre straffemetoder. Det er vel kanskje nettopp derfor dere er så populære?

Og legg også merke til den fantastiske gjengen som er her, og hvor flinke de er til å støtte hverandre opp. Uansett hvor dype primalskrikene er, så er det mange oppmuntrende ord å høste. Og det er svært, svært sjelden man opplever usakeligheter og personhets som forekommer meget hyppig på andre fora.

Dere henviser videre til helsetjenester og legevakt. Ja - prøv det du, og se hvor mye hjelp du får... DOL psykiatriforum er rett og slett en buffer for de som ikke for hjelp av den helsetjenesten som selvfølgelig skulle ha vært der, men som for de fleste er utopisk.

Så jeg sier takk for at dere holder liv i et for mange svært viktig forum, og vær ytterst forsiktig med å sensurere. Når man er så dårlig at man skriver slike ting dere ønsker å sensurere, så trenger men kanskje sensur aller minst av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

Jeg skjønner selvfølgelig poenget med at man ikke skal uroe andre. Jeg skjønner også at dere som redaksjonelt ansvarlige ikke ønsker for mange slike innlegg.

Men; det er faktisk mange som for hjelp at å komme med slike ytringer. Bare det å ha et sted som man kan ytre seg på akkurat den måten man føler det, er et fantastisk pustehull for mange. Jeg kan bare seg for min nå innlagte halvparts (kona) del, at dette er et forum som hun fritt kan yttre seg på uten angst for tvangsinnleggelse eller andre straffemetoder. Det er vel kanskje nettopp derfor dere er så populære?

Og legg også merke til den fantastiske gjengen som er her, og hvor flinke de er til å støtte hverandre opp. Uansett hvor dype primalskrikene er, så er det mange oppmuntrende ord å høste. Og det er svært, svært sjelden man opplever usakeligheter og personhets som forekommer meget hyppig på andre fora.

Dere henviser videre til helsetjenester og legevakt. Ja - prøv det du, og se hvor mye hjelp du får... DOL psykiatriforum er rett og slett en buffer for de som ikke for hjelp av den helsetjenesten som selvfølgelig skulle ha vært der, men som for de fleste er utopisk.

Så jeg sier takk for at dere holder liv i et for mange svært viktig forum, og vær ytterst forsiktig med å sensurere. Når man er så dårlig at man skriver slike ting dere ønsker å sensurere, så trenger men kanskje sensur aller minst av alt.

Godt sagt, Trist Bompibjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...