Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg kjæreste for en måned siden og har hatt blærekatarr-symptomer som var så små og uunnseelige at jeg ikke gjorde noe med det, helt til jeg for fem dager siden ble innlagt på sykehus med nyre-bekken-betennelse. Jeg fikk antibiotika intravenøst én gang om dagen i fire dager og den siste dagen kjente jeg symptomer på sopp i underlivet, noe jeg antar er normalt etter en hestekur med antibiotika. Da jeg kom hjem, kjente jeg midlertidig at det sved og klødde på et avgrenset område rundt skjedeåpningen, det kjennes ut som to-tre blemmer i åpningen og noen mindre innover i skjeden. Disse svir og klør og KJENNES riktignok ut som sopp, men kan sopp arte seg som blemmer? Jeg er så redd jeg har fått herpes! Jeg har ingen kul i lysken(visstnok vanlig ved herpes) og føler meg mer pigg enn på mange dager...:-)

Noen som har erfaringer omkring dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109914-kan-det-v%C3%A6re-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...