Gå til innhold

.....


anea

Anbefalte innlegg

min store drøm erå bli innlagt, jeg lengter og håper at jeg en gang vil bli lagt inn, tenker ut metoder og ting jeg kan gjøre for å bli det, og det er ikke så vanskelig, det finnes alle slags måter uten å nevne noen her.

men når det kommer til stykket er jeg redd, jeg vil ikke, vil ikke være svak og at andre skal se på meg, spørre meg ut osv...jeg vil bare være...men allikevel ikke..

vet ikke hvor lenge jeg klarer det her, alt er bare så veldig vanskelig

hodet bombarderes hver dag, jeg legger planer for hva jeg skal spise og ikke spise...

jeg lukker øynene og alle disse menneskene ser på meg, stygt og ler...de går rundt meg...rundt og rundt....og ler...jeg vil ikke mer, forsvinn, vil ikke se eller høre på dere...

dere sier dere er glade i meg, men dere bryr dere ikke....kanskje senere, men da trenger jeg dere ikke, jeg trenger ingen jeg....vil bare være alene..helt alene i et mørkt varmt stille rom, hvor jeg kan fly, hvor jeg kan svømme, være fri..

går til psykiatern min...ja, hvordan syns du uka har gått..?

like jævli som alltid, ingen forandring, hvertfall ikke til det bedre, alt blir vanskeligere, lettere og jeg blir sykere...

her er jeg...ser du meg, hører du meg eller bryr du deg bare ikke...? jeg hater deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hvem du er, hvor du kommer fra, eller hva du har gjort, eller hvorfor du har en spiseforstyrrelse.

men jeg hører du roper etter hjelp, og jeg ser at du sliter fordi jeg leser ordene dine her.

og jeg bryr meg, selv om jeg ikke vet hvem du er. jeg bryr meg mer om internett-menneskene enn de jeg lever med og som er rundt meg hele tiden.

og jeg bryr meg om alle som sliter og har det vondt, fordi jeg selv har det vondt, mens jeg vil at alle skal ha det bra. fordi ingen fortjener dette helvete som sf`en er, og slett ikke du heller.

ønsker deg bare masse lykke til, vennen..står på sidelinja og heier jeg..

men du, det rommet med varm luft og vann og du kunne fly..

hva med å ta bort vannet? for du har ikke mat der, og ikke lurt å svømme når man ikke har spist på noen dager..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvem du er, hvor du kommer fra, eller hva du har gjort, eller hvorfor du har en spiseforstyrrelse.

men jeg hører du roper etter hjelp, og jeg ser at du sliter fordi jeg leser ordene dine her.

og jeg bryr meg, selv om jeg ikke vet hvem du er. jeg bryr meg mer om internett-menneskene enn de jeg lever med og som er rundt meg hele tiden.

og jeg bryr meg om alle som sliter og har det vondt, fordi jeg selv har det vondt, mens jeg vil at alle skal ha det bra. fordi ingen fortjener dette helvete som sf`en er, og slett ikke du heller.

ønsker deg bare masse lykke til, vennen..står på sidelinja og heier jeg..

men du, det rommet med varm luft og vann og du kunne fly..

hva med å ta bort vannet? for du har ikke mat der, og ikke lurt å svømme når man ikke har spist på noen dager..

klem fra

vil bare takke for svarene, det er alltid så fint å få svar, vite at noen ser det du skriver, vite at noen skjønner hva du går igjennom..

lykke til dere også, og du camilla, du er kjempeflink tilå skrive, stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare takke for svarene, det er alltid så fint å få svar, vite at noen ser det du skriver, vite at noen skjønner hva du går igjennom..

lykke til dere også, og du camilla, du er kjempeflink tilå skrive, stå på!!!

det er det som er bra med dette forumet, folk som forstår hva du går igjennom, som ikke dømmer deg men som liker deg for den du er.

takk for at du liker det jeg skriver..

er det som er bra med å skrive her, ingen som bare leser det jeg skriver og tenker "ho er gal". at ingen dømmer meg. føler meg så vel her, som en liten familie..

lykke til videre..

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

sånn føler jeg det okså...har lyst til og bli lagt inn,går ikke til noen lege heller,det trenger jeg ikke.

klemm...

KJære Malen

Kanskje du skulle forsøke å skrive ned hvorfor eller hvilke fordeler du ser ved det å bli innlagt- Kanskje er det andre som kan gi deg noe av dette hvis du bare klarer å si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...