Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare igjen si unnskyld for det utrolig negative innlegget..

Jeg har nå fått gjort en hel del ting! Kan bare få si at det føles godt å ha kommet i gang.. Fortalte doktoren min om det i dag.. Hun sa at hun hadde hatt mistanke om at jeg hadde blitt utsatt for overgrep, og at nå bare falt puslespillet på plass for henne. Hun har henvist meg til en venninne av henne som er psykolog.. Men.. er jo laaang venteliste som regel.. Men hun skulle treffe henne om to dager, og skulle hviske henne i øret om meg i tillegg til henvisningsbrevet.

Fått meg advokat.. skal dit om 6 dager! Han virket veldig grei.

Jeg tror jeg har valgt rett nå når jeg har valgt å skaffe meg advokat, og være åpen om det som har skjedd.. Det er tøft, men samtidig en lettelse!

Trenger en slags avslutning..

Ønsker dere alle en utrolig fin dag! Vet det ofte er for få av dem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109946-ting-ordner-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...