Gå til innhold

Bekkenløsning og epidural


Gjest Skylark

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med bekkenløsning og epidural? Fysioterapeuten min sa nemlig at det ikke var så heldig med denne kombinasjonen, og at de derfor helst ville unngå å gi bekkenløsningspasienter epidural. HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bekkenloesning og kunne derfor ikke ligge paa ryggen,ligge paa sida, snu meg uten hjelp osv.

Jeg fikk epidural da korsryggsmertene ble saa ille at jeg kasta opp.

Jeg tenker paa foedselen som foer og etter epiduralen. Etter epiduralen saa var alt bare fint. Jeg hadde ikke smerter i ryggen, bare veer (i magen).

Jeg anbefaler derfor spesielt epidural til de med bekkenloesning, jeg vil spoerre om det tidlig i foedselen neste gang !!!!!!!!!!!!!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Detta är jag inte enig i. Jag har inte hört att det skulle vara någon fara ett få epidural om man har beckenlossning. Där jag jobbar får alla kvinnor epidurla som önskar, trots beckenlösning. Jag tror inte att du behöver att oroa dig över detta. Du kommer att få en epidurla om du önskar och hinner att få den. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...