Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ærlig talt, nå har jeg sittet på ranglere siden.... ca 14.27, og jeg har ikke sett snurten av verken deg eller Basse.

Men men... Skal jeg si deg hva my socalled life bestod av i går kveld? Tv-titting! Sammen med kjeksen så vi på tv i stort sett hele går, og jeg kan ikke engang si deg hva vi så på, for det var så totalt uinterressant. Tror det var noe extreme machines og jackass og andre sånne teite ting. Satt bare og lengta til Dol og #ranglere... Men så fikk jeg meg et ligg og da, så da gikk det bra.

Så forresten at du hadde tatt en !seen på meg, og det er jo alltid hyggelig å se at en er savnet :) Blei nesten sjokkskadd da jeg så det lå melding til meg her og, men jeg blei jo mest glad og da!

Blir ikke å se stort i kveld heller, skal på fæst! Og en tur ut på byen etterpå. Hvis jeg kommer hjem alene i kveld tar jeg meg sikkert en tur (eller natt blir det vel...), men hvis jeg får med meg guttebesøk så sovner jeg garantert fortere enn fisk... :o

Ha en fin lørdag da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109970-%C3%A5semor/#findComment-650511
Del på andre sider

Ærlig talt, nå har jeg sittet på ranglere siden.... ca 14.27, og jeg har ikke sett snurten av verken deg eller Basse.

Men men... Skal jeg si deg hva my socalled life bestod av i går kveld? Tv-titting! Sammen med kjeksen så vi på tv i stort sett hele går, og jeg kan ikke engang si deg hva vi så på, for det var så totalt uinterressant. Tror det var noe extreme machines og jackass og andre sånne teite ting. Satt bare og lengta til Dol og #ranglere... Men så fikk jeg meg et ligg og da, så da gikk det bra.

Så forresten at du hadde tatt en !seen på meg, og det er jo alltid hyggelig å se at en er savnet :) Blei nesten sjokkskadd da jeg så det lå melding til meg her og, men jeg blei jo mest glad og da!

Blir ikke å se stort i kveld heller, skal på fæst! Og en tur ut på byen etterpå. Hvis jeg kommer hjem alene i kveld tar jeg meg sikkert en tur (eller natt blir det vel...), men hvis jeg får med meg guttebesøk så sovner jeg garantert fortere enn fisk... :o

Ha en fin lørdag da!

Tsk tsk tsk... Jaja det er godt å høre at deitt såkallet RL var så mislykket!

I srivende stund er jeg ganske bedugget og jeg håpte i grunn påp å treffe deg på #Ranglere, men den gang ei!

Ja, vi har altså værtpå fest! Måtte jo ty til sånt når du sviktet!!

Fy skam!

Håper du har fått deg et ligg i kveld også og at det er grunnen til at du ikke er på nett!

Ha en fortyllende aften! Elns...

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109970-%C3%A5semor/#findComment-651019
Del på andre sider

Tsk tsk tsk... Jaja det er godt å høre at deitt såkallet RL var så mislykket!

I srivende stund er jeg ganske bedugget og jeg håpte i grunn påp å treffe deg på #Ranglere, men den gang ei!

Ja, vi har altså værtpå fest! Måtte jo ty til sånt når du sviktet!!

Fy skam!

Håper du har fått deg et ligg i kveld også og at det er grunnen til at du ikke er på nett!

Ha en fortyllende aften! Elns...

:o)

Vel... Jeg har bedrevet dagen med å plastre såre knær og vaske grønske av klær...

Sånt som skjer...

;o

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109970-%C3%A5semor/#findComment-651535
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...