Gå til innhold

kom bare til å tenke på det...

Anbefalte innlegg

...at jeg til tider virkelig savner dere. Jeg har jo ikke nett hjemme og bor langt fra nermeste internettcafè.

Nå sitter jeg her, er på besøk i Norge. Har det veldig bra, men minner kommer tilbake når jeg er her. Møtte overgriperen min i går. Stebroren min. Han kom hjem han også. Skulle overnatte hjemme. Kjente hjertet begynte å slå unormalt fort og pulsen ble høy.

Men det var anderledes enn før. Nå har jeg styrke til å nekte. Nå har jeg styrke til å kjempe mot. Så han klarer ikke å røre meg. Jeg er blitt sterkere!

Til tross for min nye styrke, kjente jeg på kroppen at jeg ikke er ferdig med dette. Det gode var at nå kunne jeg ta opp telefonrøret og ringe min kjære i sverige og fortelle akkurat hvordan jeg hadde det. Og han lytter. Han trøster. Han elsker.

Det gjør meg sterk nok til å kjempe. Det gjør meg trygg nok til allikevel være lykkelig. Til tross for!

Så kan han bare sitte i sofaen ved siden av meg, sammen med hele familien, og late som ingenting. Han kan bare ha det så godt. For nå er det JEG som har makten!!!

Derfor savner jeg dere. Savner å kunne komme på nett for å fortelle om slike små oppdagelser. At jeg har blitt sterkere enn jeg var. Modigere. At det går an å komme seg ut av helvetet.

Kom bare til å tenke på det...

En hel del klemmer fra Agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109985-kom-bare-til-%C3%A5-tenke-p%C3%A5-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott vennen! Du har vokst mye nå. Glad du kjenner at det er du som har makten nå. Når alt kommer til alt, så har han jo faktisk grunn til å frykte deg - og du står jo ikkje aleine: se her er vi jo ein heil hær som står bak deg ;)

Eg vil stå først sammen med din kjære A ok? hihi!

Kjekt du tok deg litt tid på nettet heime!

Kos deg videre!

KLemz Veronica

Du er sterk...du har alltid vært og vil forbli den sterke! -Men nå er du bevisst på din egen styrke - fortsett med det! Det er kun du som vet sannheten - bare du som i degselv vet sannheten - hold på den! Ikke la noen eller noen rokke ved den sannheten! Den sannheten er din - det vet du - og vil handle og si de tingene som er riktige i den sammenheng! Er glad på dine vegne at du har funnet en partner som lytter og trøster deg - som gir deg energi til å gå videre med din sannhet! Din stebror har ingenting å komme med - det er du som eier makten nå - det er du som har tatt tilbake kontrollen - og den kan du bruke til ditt eget beste - og da mener jeg til _ditt_eget beste - du bestemmer!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...