Gå til innhold

Hvorfor er ikke menn ærlige?


Gjest dårlige erfaringer

Anbefalte innlegg

Gjest dårlige erfaringer

Jeg har blitt en del skuffet over menn jeg har møtt. Det har vært fordi jeg har trodd at vi var på vei inn i et forhold, mens de har trukket seg. Hvis de bare var ute etter sexen synes jeg de burde sagt det på forhånd at de ikke ønsket et forhold, bare sex. Det er jo ikke alltid så lett for oss å skjønne det før det er for sent.

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist Bompibjørn

Takk for at du putter meg i samme bås. ;-)

Neida. Jeg skal svare litt bedre, dyrt erfart i egenhendig person. Menn og kvinner har svært forskjellig måte å uttrykke seg på. Ikke bare ved valg av ord, men også med kroppsspråk og handlinger. Og her ligger MYE av grunnen til denne formen for missforståelser. Subtilitet og hinting fra kvinners side er nærmest synonymt med garanti for missforståelser. Vi menn derrimot har en tendens til å ta ting for gitt. Men trenger ikke fortelle, man vet jo slikt, eller hva?

Og - når deg gjelder det med sex, forhold og kjærlighet. Dette er nærmest tabu å snakke om, særlig med kvinner. Og dermed svært lite med erfaring i hvordan man skal ordlegge seg for å bli forstått.

Men det er klart, selv om jeg faktisk ikke kjenner noen selv, så finnes det vel en og annen drittsekk der ute som gjør hva som trengs for sex.

Du får ha bedre lykke neste gang. Tips: ikke bruk byen som sjekkested. Lett og enkelt kanskje, men man får også varer der etter. (Hvis du skjønner hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist Bompibjørn

Takk for at du putter meg i samme bås. ;-)

Neida. Jeg skal svare litt bedre, dyrt erfart i egenhendig person. Menn og kvinner har svært forskjellig måte å uttrykke seg på. Ikke bare ved valg av ord, men også med kroppsspråk og handlinger. Og her ligger MYE av grunnen til denne formen for missforståelser. Subtilitet og hinting fra kvinners side er nærmest synonymt med garanti for missforståelser. Vi menn derrimot har en tendens til å ta ting for gitt. Men trenger ikke fortelle, man vet jo slikt, eller hva?

Og - når deg gjelder det med sex, forhold og kjærlighet. Dette er nærmest tabu å snakke om, særlig med kvinner. Og dermed svært lite med erfaring i hvordan man skal ordlegge seg for å bli forstått.

Men det er klart, selv om jeg faktisk ikke kjenner noen selv, så finnes det vel en og annen drittsekk der ute som gjør hva som trengs for sex.

Du får ha bedre lykke neste gang. Tips: ikke bruk byen som sjekkested. Lett og enkelt kanskje, men man får også varer der etter. (Hvis du skjønner hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med "dårlig erfaringer" jeg at menn som regel ikke er ærlige.

Jeg tror ivertfall 80% av de jeg kjenner som er i forhold er utro, juger osv osv. Men så har vi de 20% som ikke gjør det heller da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...