Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

... Den tøffeste og snilleste Greten i hele verden. Det er jeg helt overbevist om! :)

Ville liksom bare si "god tur" jeg. Håper du utnytter ferien til det maksimale og litt til. Det bare råfortjener du.

Også skal du vite at du er min store helt i livet! Jeg bare digger deg. (lurer litt på om jeg skal starte sånn derre grete-fan-side... på svensk???)

Jag önskar er alla en glad somar!

Rart dette her.. har sett deg en gang, men jeg er blitt litt glad i deg asså. Du er skikkelig kul! All ros til deg og din arbeidsinnsats. Du er blandt de som gjør verden til et bedre sted.

Puss och kram, från Agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110075-ferie/#findComment-651088
Del på andre sider

• 2 uker senere...

... Den tøffeste og snilleste Greten i hele verden. Det er jeg helt overbevist om! :)

Ville liksom bare si "god tur" jeg. Håper du utnytter ferien til det maksimale og litt til. Det bare råfortjener du.

Også skal du vite at du er min store helt i livet! Jeg bare digger deg. (lurer litt på om jeg skal starte sånn derre grete-fan-side... på svensk???)

Jag önskar er alla en glad somar!

Rart dette her.. har sett deg en gang, men jeg er blitt litt glad i deg asså. Du er skikkelig kul! All ros til deg og din arbeidsinnsats. Du er blandt de som gjør verden til et bedre sted.

Puss och kram, från Agapetos

Kjære snille deg!

FOR en hyggelig hilsen, ble så glad for alt det pene du skrev om meg!!!!!!!!! Tusen takk skal du ha!

Det var hyggelig å treffe deg også, selv om det ble litt kort. Kanskje det blir en ny anledning senere, hvem vet?!

Ønsker deg en super sommer, ta godt vare på deg selv i det store utlandet!!

Varm klem fra Grete :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110075-ferie/#findComment-660347
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...