Gå til innhold

Er så lei av angsten min


Gjest ingenør

Anbefalte innlegg

Gjest ingenør

Her sitter jeg og depper over at jeg har fått igjen sosialangsten min, til og med overfor mine svigerforeldre som var på besøk i går da jeg begynte og stresse i kroppen noe forferdelig og ikke hadde matlyst, og svetta noe forferdelig. Jeg har fått 40 mg daglig med cipramil da jeg har vært mye depremert over angsten min i vår. Jeg starta med medisin 6 mai men føler det ikke hjelper enda iallefall. Depresjonen kommer av fobiane mine, som jeg sliter med. Nå begynner jeg å gi litt opp fordi jeg føler jeg ikke kommer noen vei. Har noen råd til meg hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Du må ikke gi opp!!! Du må tørre å møte angsten! Snakker du med noen? Psykolog? Psykiater?

Jeg kunne ikke gå i butikken, men etter en slitsom kamp mot angsten, med hjelp fra psykolog fikk jeg svettet meg gjennom det! -svettet mange liter- garantert!

Jeg kjenner følelsen av at hjertet slår, alle ser på en, angsten tar over osv.

GI FAEN I ANGSTEN!!!! LE AV DEN! IKKE LA DEN VINNE Hva med å fortelle familien din , f.eks.på en humoristisk måte, at "Ja,ja, får alltid litt klaus rundt middgsbordet, med mye folk rundt meg"...osv.. haar du psykolog eller psykiater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingenør

Du må ikke gi opp!!! Du må tørre å møte angsten! Snakker du med noen? Psykolog? Psykiater?

Jeg kunne ikke gå i butikken, men etter en slitsom kamp mot angsten, med hjelp fra psykolog fikk jeg svettet meg gjennom det! -svettet mange liter- garantert!

Jeg kjenner følelsen av at hjertet slår, alle ser på en, angsten tar over osv.

GI FAEN I ANGSTEN!!!! LE AV DEN! IKKE LA DEN VINNE Hva med å fortelle familien din , f.eks.på en humoristisk måte, at "Ja,ja, får alltid litt klaus rundt middgsbordet, med mye folk rundt meg"...osv.. haar du psykolog eller psykiater?

Går både til sosionom på psykiatrisk pol. og prøvde meg på et angstreningskurs i vår som jeg ikke klarte å gjennomføre,da jeg følte jeg fikk mer angst av å høre på andre sin angst. Jeg er mann 38 hva er du jake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Går både til sosionom på psykiatrisk pol. og prøvde meg på et angstreningskurs i vår som jeg ikke klarte å gjennomføre,da jeg følte jeg fikk mer angst av å høre på andre sin angst. Jeg er mann 38 hva er du jake.

23 år. Håper det blir bedre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Går både til sosionom på psykiatrisk pol. og prøvde meg på et angstreningskurs i vår som jeg ikke klarte å gjennomføre,da jeg følte jeg fikk mer angst av å høre på andre sin angst. Jeg er mann 38 hva er du jake.

er det kun sosial angst du har? Eller hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...