Gå til innhold

Vet ikke helt hva jeg skal skrive...

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid26

men akkurat nå så føler jeg bare for å "være" her inne en liten stund. Har masse tanker og følelser som til sammen blir til et virvar av kaos...

Da er det ikke alltid like lett å skulle legge seg til å sove.

Jeg holder på med eksamen om dagen så jeg burde vel sove litt...

Det er vondt når det vonde har overtaket på livet!!!

Men jeg skal klare meg.

Det skal jeg. Jeg er heldig som har støttespillere rundt meg som hjelper meg med å holde pågangsmotet og håpet oppe. Jeg har et mål jeg skal nå og det skal jeg klare.

Flere som skal komme dere videre i livet?

Heng dere på for livet er foran oss, men ikke glem at livet er også _HER_OG_NÅ_!!!

Nå skal jeg legge meg og prøve å tenke gode tanker,tenke på de som jeg er glad i og som er glad i meg,- kjenne på gode minner og drømme om ting jeg skal gjøre i livet og som jeg ønsker skal gå i oppfyllelse. Det skal jeg NÅ:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110215-vet-ikke-helt-hva-jeg-skal-skrive/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KaChing

Det er ikke lett å sove eller hvile når kaos råder - for ingen mennesker er det det...det bare kverner rundt...Men så må man kanskje selv rydde opp litt i kaoset...hente vilje og krefter til å prioritere hva som gjelder her og nå...for det som gjelder er her og nå og det du gjør med det, vil også ha en påvirkning for hvordan og hvilke valg du tar for morgendagen.

Om dagen idag var trist og grå..så kan det jo faktisk hende at morgendagen blir blå:)...på mange måter er det _DU_ som bestemmer det. Fortid er noe som preger oss alle, men fortid er også noe vi på ingen måte kan gjøre noe med...vi kan "surre" rundt med hva vi skulle ha gjort og sagt...men fortid er og forblir fortid...det er noe vi må og bør akseptere...Noe vi virkelig kan ta kontroll på og over er vår egen fremtid...for dagen i morgen er en ny, blank dag...med nye muligheter og utfordringer. Den dagen kan du gjøre akkurat hva du vil med - den er bare din hvis du vil slippe den til!

Ha et Mål er kjempeflott - et mål du håper på - et mål du _tror" på! Den kraften vil hjelpe deg videre uansett hvor vondt og tøft du har det akkurat nå, men bli bevisst på hva som er godt her i livet _nå_ (og det vil alltid være noe godt uansett hva som har skjedd) er verdt å kjempe for! Fordi du er verdifull...du er verdifull i degselv...alle mennesker er verdifulle i seg selv. Det er det som er livet!

Håper du får en bedre natt og mange andre, lyse og gode dager og netter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...