Gå til innhold

Om det nye behandlingstilbudet

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vet ikke om jeg egentlig har lov til å skrive om det nye tilbudet her. Kanskje jeg burde spørre noen?

Vel, vi har i allefall kommet godt i gang med arbeidet. Og har nå startet opp med en egen brukerarbeidsgruppe som skal arbeide med innspill. Det er ei veldig spennende tid. Har du lyst kan du lese om innspillene, og kommentere de på sidene våre. Å tenke igjennom hvordan verden egentlig skulle ha vært er en god prosess! Og kanskje greier vi å endre den til å passe våre behov bedre.

Adressen er i allefall som før http://www.avdeling-for-seksuelle-overgrep.tk

Ellers har jeg hatt det tøft i det siste. Så jeg har ikke vært her så mye. Jeg bare arbeider for å få til denne plassen så jeg kan legges inn... :)

Klemmer til alle kjente og ukjente!

Solvelv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110228-om-det-nye-behandlingstilbudet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fuggelungen

Hvordan blir dette opplegget, hvem kan komme dit og hvordan kan man komme dit?

flott tiltak, kanskje noe slikt kan hjelpe meg til et liv jeg virkelig ønsker å leve. Har så mye jeg aldri har fått satt ord på, masse følelser som aldri får komme ut...er vist ei tidsinnstilt bombe....

Hvordan blir dette opplegget, hvem kan komme dit og hvordan kan man komme dit?

flott tiltak, kanskje noe slikt kan hjelpe meg til et liv jeg virkelig ønsker å leve. Har så mye jeg aldri har fått satt ord på, masse følelser som aldri får komme ut...er vist ei tidsinnstilt bombe....

Hei - og takk for innspill.

Nå har jeg laget en knapp på sidene som svarer på de viktigste spørsmålene. Du kan gå inn der å lese, så får du svar.

Takk for at dere setter pris på det jeg gjør. Betyr utrolig mye.

Mange klemmer fra Solvelv

Først vil jeg sende deg masse gode tanker..Har stor tro på deg!!

Jeg håper selv på det sentret,så jeg også får dit en tur:)

God sommer klem til deg...

Hei dukkelise!

Vil bare si at det er en virkelig god plass - med sjel og atmosfære. Vi var innom i går, sammens med brukerarbeidsgruppa, for å se på det huset man tenker avdelingen kan ta i bruk i første omgang. Det er så utrolig koselig. De fantastiske rommene. Hver enkelt får sin egen hybel, med egen kjøkkenkrok og bad med dusj, vask og do. Til og med en skrivepult. Stua ligger vendt mot havet, og har en egen peis. Og det rare er at disse lokalene ble restaurert for 12 år siden - og har stått tom hele tiden. Så rommene står å skriker etter oss. :)

Naturen er helt fantastisk. Kuene beiter på andre siden av gjerdet, langstrakte grønne åkrer, med et og et annet hus. Minner meg om et eventyr...

Høres det ikke fantastisk ut?

Mange klemmer fra Solvelv

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...