sommergirl=) Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg er en jente som plages av utstående ører. Jeg er ikke interessert i at dere skal svare at det ikke gjør noe osv. Jeg vil bare høre av andre som har gjennomgått en sånn øre oprasjon om hvor lenge måtte de måtte stå i venteliste fra de tok kontakt med en lege, til oprasjonen ble utført???? blir det noen hevelse etter oprasjonen??? må jeg gå med bandasje?isåfall, hvor lenge da? kan jeg bade etterpå osv, bare fortell egne erfaringer.... På forhånd takk!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110230-utst%C3%A5ende-%C3%B8re-oprasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol&sommer :-) Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg måtte vente 6 måneder på operasjon. Jeg tok operasjonen på dagkirurgi. Husk fritt sykehusvalg. Her kan du velge det sykehuset med kortest ventetid, og forskjellene er ofte store. Det ble ikke noen hevelse etter operasjonen. Du må gå med bandage i en uke. Etter det må du bruke et bredt pannebånd i to uker. Og i litt lengre tid, må du bruke dette når du sover. For min del var det absolutt verdt det. Gikk på vgs. og fikk sykemelding for alle tre ukene. Før jeg skulle opereres begynte kirurgene å still spm ang. hvorvidt operasjonen virkelig var nødbendig. Jeg argumenterte med at det var for mye utstående ører for en jente, og at det hemmet meg i hverdagen fordi jeg ikke kunne sette opp håret pga. komplekser. Noe som er et særlig problem dersom en driver med sport. Dersom de begynner å stille spm når det gjelder ditt behov så hold fast på at dette er absolutt nødvendig. Still gjerne flere spm. dersom det er noe mer du lurer på. Skal prøve å huske p svare. dersom jeg nå skulle glemme det kan du finne meg på forum for psykiatri. Lykke til med operasjonen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110230-utst%C3%A5ende-%C3%B8re-oprasjon/#findComment-659790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.