Åsemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Ja, jeg finner endel hver dag nå faktisk, men mange av sangene er det liksom bare 1 person som har, så jeg står mye i kø, og har mange halvferdige... Men det hjelper seg, så det blir nok en cd å gi bort i løpet av sommeren 0 Siter
Zirine Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Skrevet 23. juni 2003 Ja, jeg finner endel hver dag nå faktisk, men mange av sangene er det liksom bare 1 person som har, så jeg står mye i kø, og har mange halvferdige... Men det hjelper seg, så det blir nok en cd å gi bort i løpet av sommeren Står du i kø? Jøss, men det er ingen som laster ned fra min mappe. Prøv en gang til du 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Står du i kø? Jøss, men det er ingen som laster ned fra min mappe. Prøv en gang til du Har fått ned 17 sanger nå, hadde jo bare 2 for noen dager siden... Så i morgen skal jeg være snill og hyggelig, lage et fint cover kanskje, og brenne cd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.