Gå til innhold

Kvise/byll i rompa....uff..

Anbefalte innlegg

Gjest Norløff

Hei........har også lagt inn dette på Åpent Forum....

Det er et litt udelikat spørsmål. Les det den som vil, og kan noen gi meg råd vil jeg bli kjempeglad!

Jeg har fått en stor byll/kvise mellom rompeballene ved siden av anus. Selve kulen er ganske stor, vil tippe det røde og hovne området er på størrelse med en femtiøring. Den er hoven på midten og ganske hard. Lekker litt puss i dag.... Har hatt den en ukes tid, og den har egentlig bare blitt større og vondere. Spesielt vondt er det når jg skal sitte..... Har noen vært borti noe lignede, eller har noe råd til meg? Kan jeg slippe legebesøk er det ønskelig... Bør den klemmes på nå som det begynner å lekke? Virker som om det er en propp som sperrer for at alt kommer ut.....Grøss.....! er det noe jeg kan smøre med for å trekke ut verken? Vet ikke om den er betent eller bare vanlig kvise... Er egentlig ingen tydelig "kvisepropp", mer en kul....

Håper på seriøse svar, og forhåpentligvis litt hjelp fra dere....

Flau hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110309-kvisebyll-i-rompauff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bylla

Jeg har vært plaget med sånne til tider, ikke midt i stumpen, men lengre foran ved skrittet. Heldigvis 'litt på siden'...

Jeg var en gang og måtte skjære opp hos lege... -Det er ikke et alternativ for meg lengre, for det er det værste jeg har vært med på. Den var så stor som en golfball...

Jeg ville ha gått inn for å klemme den ut. Når jeg får sånne nå, så venter jeg til de er modne nok for utskvising...

Det er vondt, men klarer du 'å få tak i' mest mulig av den, så klem ivei... - så blir den borte av seg selv igjen.

Jeg føler mad deg. :o(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110309-kvisebyll-i-rompauff/#findComment-652428
Del på andre sider

Gjest Norløff

Jeg har vært plaget med sånne til tider, ikke midt i stumpen, men lengre foran ved skrittet. Heldigvis 'litt på siden'...

Jeg var en gang og måtte skjære opp hos lege... -Det er ikke et alternativ for meg lengre, for det er det værste jeg har vært med på. Den var så stor som en golfball...

Jeg ville ha gått inn for å klemme den ut. Når jeg får sånne nå, så venter jeg til de er modne nok for utskvising...

Det er vondt, men klarer du 'å få tak i' mest mulig av den, så klem ivei... - så blir den borte av seg selv igjen.

Jeg føler mad deg. :o(

Hei,og takk for svaret!

Prøvde å klemme på den isted, men det virker som om det er en propp som stopper... Får se det ann noen dager, og blir den ikke bedre må jeg nok bite i det sure eplet og gå til legen... Har litt skrekk for å snitte opp byllen :(

Fint du svarte! :)

Ha en fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110309-kvisebyll-i-rompauff/#findComment-652504
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...