mrs_K Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jeg er en 17 år gammel jente.Siden jeg begynte på Ungdomsskolen,går nå første året på videregående har jeg hatt problemer med rennende nese.Dette er veldig irriterende,jeg kan nesten ikke sitte bøyd med hodet uten at det begynner å renne.Det som kommer ut er tynt nesten som vann og noen ganger synes jeg nesten at det kan lukte lit vondt.jeg har hatt katt i alle år,hadde kanin som døde i høst og har nå fått meg marsvin. Siden dette begynte har jeg vært hos legen to ganger,men han har bare gitt meg en ny nesespray for hver gang.Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva dette er.Kan det være allergi?Kan det ha noe med dyra å gjøre?Noen tror kanskje at det er noe støv jeg reagerer på også.Det som irriterer meg mest er at det aldri stopper,jeg er slik dag ut og dag inn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110314-rennende-nese/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.