Gå til innhold

Blemmer på penis... hva er dette?

Anbefalte innlegg

Carma: jeg leste ditt svar til "reiseliv".. så kan du hjelpe meg? Det høres ut som om du har greie på dette.

Jeg har blemmer på penis, de er røde og har fått dem mellom ugjevne mellomrom. De er vonde og følsomme å ta på. Er dette herpes og hva gjør herpes med meg?

vær så snill å hjelp meg og gi meg masse tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110440-blemmer-p%C3%A5-penis-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan være herpes. Kjøp Xylocain salve på apotek. Det lindrer smerten. Ikke ha sex uten kondom ved utbrudd, da det er smittsomt.

En lege kan kun bestemme om det er herpes om han undersøker deg når du har utbrudd.

Du kan få medisiner på resept som kan forkorte utbruddet med det koster 1500 kroner og kurerer ikke sykdommen.

Dette kan være herpes. Kjøp Xylocain salve på apotek. Det lindrer smerten. Ikke ha sex uten kondom ved utbrudd, da det er smittsomt.

En lege kan kun bestemme om det er herpes om han undersøker deg når du har utbrudd.

Du kan få medisiner på resept som kan forkorte utbruddet med det koster 1500 kroner og kurerer ikke sykdommen.

Kan dette være farlig? og kan dette forårsake at jeg senere ikke kan få barn? svar er du snill

Gjest Rosamunda

Kan dette være farlig? og kan dette forårsake at jeg senere ikke kan få barn? svar er du snill

Det er ikke farlig, bare utrivelig. Du blir ikke steril. Du er derimot smittsom når du har utbrudd og bør anvende kondom for på ikke smitte din partner.

Det er ikke farlig, bare utrivelig. Du blir ikke steril. Du er derimot smittsom når du har utbrudd og bør anvende kondom for på ikke smitte din partner.

Takk skal du ha Rosamund. Jeg er ennå ikke helt sikker på hva dette innebærer... er det flere som kan forklare hva herpes medfører? Jeg har likevel muligheten til å bli far når den tid kommer? med tanke på at jeg tydeligvis kommer til å ha dette resten av livet (kanskje ikke i samme grad som nå, men likevel) ER herpes kun et ubehagelig virus som får utslag i ny og ne, eller er det noe mer med dette viruset jeg bør vite. Jeg skal til lege med dette, men jeg klarer ikke å blir rolig før jeg vet alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...