Gå til innhold

Kliogest


Lisbeth

Anbefalte innlegg

Jeg tar Kliogest for overgangs alderen, slik som hetetokter , og er for såvidt fornøyd med virkningen, men det er et men.

Jeg har så ømme bryster at når jeg står opp om morgenen så føles det som om de henger i en tynn tråd som vil ryke.

Om natten når jeg snur meg i sengen merker jeg også ømheten godt,og når jeg står opp må jeg faktisk holde på dem ( for at de ikke skal ryke :o)

Hvorfor er de ømmere om natten og hvor lenge vil dette vedvare?

Jeg har begynt på den 3.mnd. med tbl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fodidodi

Hvis det kun er for overgangsalderen, ikke benskjørhet du bruker de, burde du bytte. Bivirkningene bør gå over på 2. brettet. Kliogest er fulle av bivirkninger. De passer nok ikke for deg. Prøv annet østrogen. Si fra til legen din at du er plaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fodidodi

Hvis det kun er for overgangsalderen, ikke benskjørhet du bruker de, burde du bytte. Bivirkningene bør gå over på 2. brettet. Kliogest er fulle av bivirkninger. De passer nok ikke for deg. Prøv annet østrogen. Si fra til legen din at du er plaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fodidodi

Hvis det kun er for overgangsalderen, ikke benskjørhet du bruker de, burde du bytte. Bivirkningene bør gå over på 2. brettet. Kliogest er fulle av bivirkninger. De passer nok ikke for deg. Prøv annet østrogen. Si fra til legen din at du er plaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du sier ikke noe om din alder og når mensen evt stoppet opp! Brukte du annen hormonbehandling først?

Jeg foreslår at du tar en Kliogest hver annen dag. Hvis det hjelper på bivirkningene og fortsatt stopper hetetoktene, kan du neste gangen be legen om å skrive ut Activelle som tilsvarer en halv Kliogest daglig. En annen mulighet er Livial, det gir mindre ømhet i brystene. Prøv deg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...