mariamor Skrevet 26. juli 2000 Skrevet 26. juli 2000 Hore!! hater kroppen min, og det jeg lar andre gjøre med den! Prøver å unngå det, men, jeg sier hver gang at "det trenger ikke å bli sånn denne gangen også" i håp om noe bedre, men det skjer aldri. Så, derfor stenger jeg meg inne i steden. Er ikke helt i humør i dag, unnskyld! 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2000 Skrevet 26. juli 2000 Hei Maria, Dette skriver du til Tingeling nedenfor: " Tenker masse på deg!!! Du er en flott jente!! ikke la andre få deg til å tro noe annet!! Klem Maria " Det gjelder også DEG! Ikke glem det da! *klemmer* 0 Siter
DIXI Skrevet 26. juli 2000 Skrevet 26. juli 2000 Kjære Mariamor! Du, jeg kommer jo snart til Asker! Skal vi møtes på Intermezzo og ta en liten pep-talk da?!! Tror det blir i uke 32, uken før skolestart. Du har lov til å være i elendig humør innimellom. Men prøv å ikke være altfor trist og deppa. Vi som er her VET at du er et flott menneske! Har det skjedd noe spesielt siden du er så lei deg i dag?? Har du hørt fra Hollywood, forresten? Lang, god klem fra Grete som tenker masse på deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.