molli Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Tror jeg tar sommerferie fra DOL nå, jeg:-) Blir lite eller ingenting å se her fremover en stund. Har ferie denne uken, og to til senere i juli. Innimellom der skal jeg jobbe litt, men også flytte i et par ukers tid, samt at sommerværet (så sant det ikke regner...) frister til mere uteliv og fritidsaktiviteter enn å sitte ved pc'en:-) I tillegg har jeg tatt opp igjen en gammel hobby som tar en del tid, og det er skikkelig trivelig. God sommer til alle! 0 Siter
Gjest Flagr Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Åh.Skal du flytte nå igjen?Mente det ikke var så lenge siden du flyttet,jeg men. 0 Siter
molli Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 Åh.Skal du flytte nå igjen?Mente det ikke var så lenge siden du flyttet,jeg men. Nå igjen? Har bodd her, i samme kåken, i litt over fire år. En unge har kommet til i den tiden. Det er da naturlig å ville flytte på seg når plassbehovet blir større? 0 Siter
molli Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 God sommer! Thanks:-) Samme til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.