Gå til innhold

Loette 28


Gjest jippiii

Anbefalte innlegg

Gjest jippiii

Er det noen som har erfaring med disse p-pillene. jeg har en pakke liggende og fikk mensen i dag, så jeg lurer på om jeg skal sette i gang... Men jeg er så redd for bivirkningene. Ble skikkelig deprimert og la på meg 7 kg på tre uker etter at jeg begynte på trionetta. Går det forresten an å utsette mensen med loette??? takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Ingen erfaring, men bivirkninger er uansett veldig individuelle.

Ta pillene du, merker du noe til bivirkninger så slutter du.

Bekymret for å legge på deg? Begyn å trene (mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring, men bivirkninger er uansett veldig individuelle.

Ta pillene du, merker du noe til bivirkninger så slutter du.

Bekymret for å legge på deg? Begyn å trene (mer).

Loette har vesentlig mindre bivirkinger enn Trionetta.. Dette er fordi de inneholder mindre hormoner...

De vanligste bivirkningene med Loette er småblødninger, men dette pleier å gå over!

Jeg har forresten fått småblødninger nå i min 5. mnd med Loette, men håper det går over til neste gang! Ellers har jeg ikke hatt noen birvirkinger!

Du kan utsette mensen med alle typer p-piller, men det er mye lettere å gjøre det med f.eks. Loette enn med f.eks. Trionetta.

Med Loette er det bare å hoppe over sukkerpillene og begynne rett på neste brett..Altså ta aktive piller helt til du vil ha mens igjen..

Det er bare å prøve, bivirkinger er svært individuelle som papirtiger sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Har gått på det en periode nå etter å ha prøvd ut endel p-piller jeg opplevde bivirkninger som depresjon, nedsatt sexlyst osv med.

Med Loette har jeg ikke merket NOE! Alt er som normalt og sexlysten er på topp igjen :)

Anbefales, men man reagerer jo individuellt. Har flere venninner som har byttet til samme merke og er like fornøyd som meg da, så det er verdt å prøve ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippiii

Ingen erfaring, men bivirkninger er uansett veldig individuelle.

Ta pillene du, merker du noe til bivirkninger så slutter du.

Bekymret for å legge på deg? Begyn å trene (mer).

Trener 8 økter i uken. Tror det burde holde =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...