landsbyidioten Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Ehm... hei. Jeg er aldri innom engang - dette er bare et teit innfall Hva skal jeg si? Jeg har det ikke bra. Ikke i det hele tatt. Håper livet humper og går godt for de fleste av dere, eller ihvertfall for dem jeg kjenner. Eh...ja, snakkes. Det er mange meget bra mennesker her inne. 0 Siter
Sør Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Hei LBI, Har tenkt på deg og lurt på hvordan det går med deg... Ikke bra å høre at du ikke har det bra. Kanskje ta kontakt med folk du kjenner her? Eller forsøke å organisere en ferie? Tenker på deg. Alt godt. *klem* 0 Siter
punkyB Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Hyggelig med hilsen fra deg - leit å høre at det ikke står bra til. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre annet enn å gi deg en god klem og håpe at det ordner seg etterhvert. Hadde vært hyggelig om du tok deg en tur over da ! Tenker på deg :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Nemmen hei Har du det ikke bra? Hva skjer? Er du ved maskinen nå? 0 Siter
Singularity Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Håper at tilværelsen din snart snur seg til det bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.