Gå til innhold

Hvorfor får man ikke svar på spørsmål via mail?

Anbefalte innlegg

indiana1365380522

For 1 måned siden betalte jeg 100 kroner for å få svar på et spørsmål, men mottok aldr mail.

Jeg måtte LETE på denne siden etter et eventuelt svar.

Det kunne ha vært viktig å motta svaret FØR.

Hvorfor kan dere ikke sende svar via mail til den som spør ?

Fortsetter under...

Får man svar på mail da?

Vanligvis sjekker man svaret på "svar til meg" oppe i hjørnet. Men må innrømme at jeg aldri har bedt om svar fra fagpersonalet her inne etterat det ble betalingstjeneste. Jeg stoler på de andre leserne :o)

Gjest Webmaster, design

Hei,

Vi sender ikke svaret på mail av sikkerhetsmessige grunner. Mail ivaretar ikke anonymiteten tilstrekkelig, samt at mange har felles e-post hjemme og det kan være at de ikke vil at andre familiemedlemmer skal kunne se svaret. Derfor må man alltid gjennom innloggingsprosedyren for å lese svaret. Hvis man krysser av for det, kan man få en mail som sier AT det foreligger et svar, men altså ikke selve svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...