Gå til innhold

Intervjupersoner søkes - skriftlige svar

Anbefalte innlegg

Tommy Bysveen

Benytter du deg av internett til å snakke om dine personlige problemer? Chatter, mailer eller benytter du deg av internett på en annen måte for å jobbe med dine problemer? I så fall søkes du som intervjuperson til en hovedoppgave i psykologi omkring dette tema. Oppgaven fokuserer på hvorfor man søker seg til internett og hvilke erfaringer man har med å prate om sine personlige problemer på nettet. Alle typer problemer er relevante innenfor denne oppgaven.

Oppgaven baserer seg på informasjon gitt av personer som bruker internett til å snakke om sine problemer. Dels har denne informasjonen blitt innhentet via telefonintervju, dels via skriftlige svar. Telefonintervjuene er nå avsluttet og jeg søker nå etter personer som kan tenke seg å delta med skriftlige svar.

Dersom du er interessert i å delta i undersøkelsen ber jeg deg kontakte meg på mailadresse [email protected] Du vil da få tilsendt et spørsmålsformulær hvor du blir bedt om å svare skriftlig på spørsmålene. Når du har besvart spørsmålene sender du svarene til meg. Dine svar vil bli benyttet til å få en bredere forståelse av hvorfor man velger å benytte seg av internett til å snakke om personlige problemer.

All informasjon du gir vil bli anonymisert slik at ingen kan identifisere dine svar. Alt innsamlet materiale vil bli makulert etter endt undersøkelse.

Oppgaven skrives ikke i samarbeid med Doktor Online (DOL), men DOL har gitt sin tillatelse til å søke etter intervjupersoner på denne måten. Dette har blitt bekreftet av psykiater Nils H. Dahl og du finner hans bekreftelse ved å bruke søk-funksjonen på DOL. Søk på frasen "intervjupersoner søkes" og du vil finne NHDs bekreftelse som er datert 06.06.03.

Jeg som skriver oppgaven er en psykologistudent ved Gøteborgs universitet og heter Tommy Bysveen. Jeg holder på å avslutte utdannelsen min med å skrive hovedoppgaven og håper at du kan hjelpe meg med dine erfaringer med internett. Min veileder for oppgaven er Bengt Jansson, som er universitetslektor ved Gøteborgs universitet. For en bekreftelse på min identitet og at jeg faktisk skriver oppgaven ber jeg deg benytte følgende link: http://www.psy.gu.se/~psybenja/und/tb.html

På forhånd takk.

Tommy Bysveen.

[email protected]

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...