tonesolveig Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 de siste to ukene har jeg fått smerter i begge håndledd uten at jeg forstår hvorfor.Smerten sitter i håndleddet ved tommelroten i begge hender, men smerten kjennes også i musklene oppover armene.Legen mener det er muskulære smerter, ikke leddsmerter. Har forsøkt Ibux salve og skal nå begynne med en annen salve som heter Zon. Har noen hatt noe lignende ? 0 Siter
Gjest Bogg Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Høres ut som muskelsmerter. Har du gjort noen bevegelser i det siste som du ikke har gjort før ? F.eks. holdt hardt rundt ett eller annet (sykkelstyre, barnevognhåndtak, bilratt e.t.c) ? Har du jobbet ekstra mye/konsentrert med PC/tastatur i det siste ? Fått nytt tastatur ? Brukt laptop ? Prøv å tenk igjennom hva du gjør i løpet av dagen så finner du kanskje selv ut hva det er. 0 Siter
tonesolveig Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Skrevet 30. juni 2003 Høres ut som muskelsmerter. Har du gjort noen bevegelser i det siste som du ikke har gjort før ? F.eks. holdt hardt rundt ett eller annet (sykkelstyre, barnevognhåndtak, bilratt e.t.c) ? Har du jobbet ekstra mye/konsentrert med PC/tastatur i det siste ? Fått nytt tastatur ? Brukt laptop ? Prøv å tenk igjennom hva du gjør i løpet av dagen så finner du kanskje selv ut hva det er. Takk for svaret.Jeg har gjort mye de siste ukene, men hadde ikke regnet med at det skulle ha så store konsekvenser. Har begynt med trening på helsestudio og har brukt pc litt mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.