Gå til innhold

Flassing av hud

Anbefalte innlegg

Gjest LarsJo

Hei alle sammen.

Jeg er en gutt i 20 års alderen og jeg registrerte lørdag at jeg hadde et hudproblem på innsiden av låret og baksiden av pungen.

Dette hadde klødd litt i forkant, men nå var huden "flassete" og rød.

Jeg hadde på litt salve og la meg til for å sove. Dagen etter kunne jeg registrere at huden hadde løsnet og datt av i store flak. Huden under var rød og litt "tørr" (ser nesten brent ut). Brukte salven brulidine flere ganger daglig, og denne har hindret kløe. Idag kunne jeg registrere at huden igjen flasset og kløen hadde igjen fått feste.

Huden på innsiden av låret har hele tiden vært rød prikket, men har aldri flasset.

Har noen av dere tips om hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet så blir jeg veldig glad! Takk for alle svar!

Må kontakte min lege om dette ikke blir bedre snart :/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111143-flassing-av-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen spesialist, men jeg synes det kanskje høres litt ut som psoriasis. Jeg har selv psoriasis, og det klør, flaser og er rødt og irritert. Ser ut som et brannsår ja... Men det er godt mulig jeg tar feil. Ta en tur på apoteket og hør om de har noen råd og produkter. Hvis det ikke hjelper, dra til legen!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111143-flassing-av-hud/#findComment-658864
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...