Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

35

• naiv

8

• Zirine

6

• Spirea

4

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Jeg mistenker deg for å jukse for å være den første ?

Men "the main brain er du".

Næææææ? Har du bursdag da ulven? Gratulerer så masse.

Står kaka klar med en 40W's pære og 6 lys eller? For ellers med så mange lys kan du jo risikere å flombelyse hele nabolaget..

:-)

Grattis. Og jeg må samtidig få lov til å minne om at det er BURSDAGSBARNET som baker kake.

Du kan bringe den hit i morgen klokken 18.

Høhøh.... gratulerer Frikassè *s* men lov ikke å bringe noe som helst til Zir. Hu bor i huttaheiti. Tro meg - jeg veit ;o))

Håper det blir en forrykende dag med alt som hører til. Shipohoi!

Annonse

Jeg bor langt uti huttiheita, men sier ikke nei til en kake :)

Should know *s* du gjør nok ikke det. Men om det betyr 24mil t/r blir det kanskje noe annet hell? Bare spør jeg, sånn for å være sikker.

Har alltid lurt på akkurat hvor mye vennene mine er villige til å satse for å opprettholde et varmt og godt vennskap ;o))

Men nå veit ikke jeg hvor denna villingen i tamsaus egentlig bor så jeg kan jo ikke uttale meg. Prøvde bare å spare ulven for unødige streif.... *snill igjen*

Pappa Bjørn

Nå er det i morgen, siden dette ble skrevet i går.

Gratulerer med dagen Ulven. Håper du får alle gavene du ønsker deg i tillegg til ei smørekanne. Jeg kan faktisk høre hjulene på rullatoren din gnisse og pipe helt hit enda jeg sitter 3 fylker unna deg.*L*

Should know *s* du gjør nok ikke det. Men om det betyr 24mil t/r blir det kanskje noe annet hell? Bare spør jeg, sånn for å være sikker.

Har alltid lurt på akkurat hvor mye vennene mine er villige til å satse for å opprettholde et varmt og godt vennskap ;o))

Men nå veit ikke jeg hvor denna villingen i tamsaus egentlig bor så jeg kan jo ikke uttale meg. Prøvde bare å spare ulven for unødige streif.... *snill igjen*

Jeg vil ikke akkurat definere Ulv og mitt vennskap som varmt og intimt, men det er nå lov til å prøve seg?? Det sto en kake på spill her!!

Alternativt kan jeg jo smiske litt med typen din. Ikke det at det forholdet er så mye mer varmt og intimt, men dere bor jo nærmere - tross alt :))

Jeg vil ikke akkurat definere Ulv og mitt vennskap som varmt og intimt, men det er nå lov til å prøve seg?? Det sto en kake på spill her!!

Alternativt kan jeg jo smiske litt med typen din. Ikke det at det forholdet er så mye mer varmt og intimt, men dere bor jo nærmere - tross alt :))

Du orker ikke smiske med typen min. Før du er halvveis har jeg gitt deg ihjæl på harmoni, det vet du godt ;o) Men du må jo gjerne prøve. Han ba jo tross alt om en klem... jeg skjønner ikke... *forstyrra* jeg burde kanskje.. kanskje jeg burde.. hjælp...

Du orker ikke smiske med typen min. Før du er halvveis har jeg gitt deg ihjæl på harmoni, det vet du godt ;o) Men du må jo gjerne prøve. Han ba jo tross alt om en klem... jeg skjønner ikke... *forstyrra* jeg burde kanskje.. kanskje jeg burde.. hjælp...

Å bli slått ihjel med harmoni - en god beskrivelse på min følelsesmessige opplevelse av det hele :)

Åjoda, jeg orker å smiske - både med deg, gubben og alle de åtte ungene - og hele norge for den del :)

*ovenpå i dag*

Å bli slått ihjel med harmoni - en god beskrivelse på min følelsesmessige opplevelse av det hele :)

Åjoda, jeg orker å smiske - både med deg, gubben og alle de åtte ungene - og hele norge for den del :)

*ovenpå i dag*

Har man en god dag? *ler* Det er bra ;o)) Du vet, vi smører på så godt det går. Prøver å få det til å fremstå som om vi var gode venner og greier *s*

DOL-par må prøve å fremstå som om de fikser det ;o)) på harde livet. Når er det grillfest?

Annonse

Har man en god dag? *ler* Det er bra ;o)) Du vet, vi smører på så godt det går. Prøver å få det til å fremstå som om vi var gode venner og greier *s*

DOL-par må prøve å fremstå som om de fikser det ;o)) på harde livet. Når er det grillfest?

Til lørdag. En haug med folk rundt et spisebord til 12 (14) inne - evt ute hvis været er godt. Både barn og voksne. Uformelt, medbrakt drikke (vin eller øl)

Døren er oppe, vi er glade og oversosiale (det rimte :). Velkommen - bare gi beskjed noen timer i forveien (mht maten).

Ulv I Faarikaal

Næææææ? Har du bursdag da ulven? Gratulerer så masse.

Står kaka klar med en 40W's pære og 6 lys eller? For ellers med så mange lys kan du jo risikere å flombelyse hele nabolaget..

:-)

Har gått over til et lys, lettere å blåse ut.

Vet du hva ? 20 år gamle damer har slutta å vinke til meg !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...