Gå til innhold

Blod i munnen når jeg hoster

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt bekymret...Min allmentilstand er for tiden ganske slapp Er vel gjerne litt små-vinter-depressiv. Alt går sent, jeg orker ikke være for sosial, og søvnbehovet har økt.

I tilegg til dette har jeg i det siste kjent tendenser til at astmaen jeg hadde i barndommen er på vei tilbake. Når jeg løper/trener får jeg probelemr med å puste og det piper i brystet. Veldig vondt!

Men i dag har jeg vært på jobb med feber og kjenner meg elendig i form. Hoster blod gjør jeg og. Ikke synlig , men smaken er definitivt blod!

Jeg vet du vil si jeg må til lege, men kan du kanskje gi noen antydninger til hva dette kan være????

Er allmenntilstanden min helt elendig eller er det normalt med blod i munn ved influensa???????

Jeg er 26 år og i normal fysisk form(sånn treningsmessig og vekt-messig)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11123-blod-i-munnen-n%C3%A5r-jeg-hoster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære Linnea.

Det er relativt klart at du har pådratt deg en infeksjon.Som du selv skriver bør du til lege for å avgjøre om dette er en bakteriell el.en viral infeksjon.Blodsmaken i munnen skyldes sannsynligvis at du har hostet så kraftig at det har gått hull på mindre blodårer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...