Gjest Ingrid26 Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 inni meg og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Angsten er så altoppslukende... *Uff* Akkurat nå gjør minner, opplevelser og flashbacks både fra min fortid og i min nåtid jævlig vondt. Jeg sitter og lager masse kaos og styr oppe i hodet mitt. Det blir altfor mye for meg rett og slett. For ikke å snakke om det å erfare selv, - det å bli oppmerksom på de sen/ettervirkninger min oppvekst har gitt meg. Så forferdelig forferdelig vondt. VONDT 0 Siter
girlunknown Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Kjære deg Jeg vet det er vondt. Smerten er ubeskrivelig..... Vit at jeg tenker på deg. 0 Siter
forbrenner Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Har ikke ord. Skulle ønske du slapp ha det så vondt. Klem fra Ano 0 Siter
trist24 Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Stakkars vennen! Ville bare sende deg en trøste klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.