Gå til innhold

fotografier og vonde minner

Anbefalte innlegg

I går kveld skulle jeg lete etter et bilde av meg selv i femten-årsalderen og hentet frem fotoalbumet. Jeg prøvde å bla over sidene der det var bilder av han, men det var en side jeg bommet på. Kvalmen jagde gjennom kroppen og resten av kvelden og natten hadde jeg et tankekjør uten like.

Fotoalbumet var en gave, men jeg tror jeg må be mamma fjerne bildene av han, hun kan gjerne brenne dem for meg, jeg vil ikke ha de der.

Sitter her med angst nå, bare pga av et fotografi...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111295-fotografier-og-vonde-minner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Vanilje!

Skjønner akkurat hva du mener! Det finns et bilde av overgriper som følger med med øynene når jeg er på besøk hos familien hans.... Jeg forsøker å tvinge meg selv til ikke å se på bildet, men det er akkurat som en magnet. Kvalmende.

God idé å fjerne bildene fra albumet ditt. Jeg kan jo ikke akkurat rive bildet ned fra veggen! (Hadde vært herlig forresten!).

Klem fra Grete :-)

Kjære Vanilje!

Skjønner akkurat hva du mener! Det finns et bilde av overgriper som følger med med øynene når jeg er på besøk hos familien hans.... Jeg forsøker å tvinge meg selv til ikke å se på bildet, men det er akkurat som en magnet. Kvalmende.

God idé å fjerne bildene fra albumet ditt. Jeg kan jo ikke akkurat rive bildet ned fra veggen! (Hadde vært herlig forresten!).

Klem fra Grete :-)

Takk for at du forstår....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...