Gå til innhold

bader i svette og gisper etter luft


Luka

Anbefalte innlegg

Slik har de siste nettene vært for meg, jeg våkner flere ganger med at jeg gisper etter luft og hele kroppen er våt av svette. Jeg legger meg bestandig på siden når jeg legger meg om kvelden.

Jeg har 4 eksamener foran meg, den første i neste uke og ett prosjekt på gang så jeg føler det nokså akutt å få ordentlig søvn. Jeg synes også det er ubehagelig å gispe sånn etter luft, det er nesten skummelt. Er dette normalt?

Jeg er i uke 32 og ellers frisk.

Hilsen Luka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är inte normalt att gispe efter luft på natten. Du verkar att ha det stresigt runt dig med mycket eksamen och projekt. Detta kanskje blir för mycket nu i slutet av graviditeten. Har du någon infeksjon som kan ge dessa nattliga svettningarna? Att bli mera varm av sig hör till graviditeten, spesielt i mot slutet av grav. Jag tycker att du skall ringa din doktor för en undersökning om besvären inte försvinner. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...