Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  naiv skrev (På 3.7.2003 den 19.24):

Jammen, jammen - er det han som jeg tror det er da?

Nei, han er det garantert ikke.

De kontrastene i det språklige er ikke mulig.

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• SierDuDet

12

• rufsetufsa

12

• punkyB

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 19.27):

Det vet jeg ikke.

Men jeg gidder ikke å spekulere i det her. Fyren har tross alt holdt på i 3 år, noe som tyder på at det er snakk om mer enn en harmløs spøk hvor personen sitter og ler godt av det hele.

Hadde jeg trodd det var tilfelle hadde jeg ikke hatt noen problemer med å legge ut nicket.

Er det en med dobbelt personlighet mener du?

*mas mas mas*

Skrevet
  shandy skrev (På 3.7.2003 den 19.20):

"Jeg tror vel bare mislykket er seg selv jeg da."

Det er jeg nesten sikker på at han ikke er punky. Dette er en fast doler som har lekt seg lenge. Jeg skal heller ikke skrive hvem jeg tror det er, men føler meg ganske sikker.

Mail meg da??????????????

punkyb@start.no

*se på med bedende øyne*

Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 18.37):

Tror ikke han er seg selv.

Jeg tror ikke jeg vil si her hvem jeg tror han er, men det er få forundt her på dol å skrive på den særegne måten mislykket gjør, og det er svært få alternativer dersom man går ut fra at nicket har et annet mer fast nick her.

Jeg er så sikker at jeg hadde turt å vedde penger på det.

ok - mail du også!! punkyb@start.no

Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 19.28):

Ok. Send en mail da, hvis du har tid og gidder.

Pleier du ofte ha rett i dine antakelser? :-)

Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 19.21):

Nope :)

> (*sh*)

Kanskje han kommer på et DOL-treff? Da kommer jeg også.

:-)

Annonse

Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 19.28):

Jeg vil også ha mail

Gjest Fill me in
Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 19.27):

Det vet jeg ikke.

Men jeg gidder ikke å spekulere i det her. Fyren har tross alt holdt på i 3 år, noe som tyder på at det er snakk om mer enn en harmløs spøk hvor personen sitter og ler godt av det hele.

Hadde jeg trodd det var tilfelle hadde jeg ikke hatt noen problemer med å legge ut nicket.

Hør nå her!!!

INGEN har vel noe med å avsløre andres (samme hvor irriterende de oppfører seg) identitet her inne?

Eller mener du bare at du skal avsløre hvilken ANNET NICK han bruker? Det er vel ikke å avsløre i så fall? Folk vet jo ikke hvem fyren ER (er det en han forresten) åkke som!

Eller?

Gjest berlin
Skrevet
  kiel skrev (På 3.7.2003 den 20.11):

andor.

Nei - Jacob

Skrevet
  berlin skrev (På 3.7.2003 den 20.13):

Nei - Jacob

Nei SierDuDet selv :)

Gjest sikker i min sak
Skrevet

Jeg tror mislykket er en dame. Jeg vet også hvem hun er. Nicket hennes begynner på S.

Skrevet
  Fill me in skrev (På 3.7.2003 den 20.11):

Hør nå her!!!

INGEN har vel noe med å avsløre andres (samme hvor irriterende de oppfører seg) identitet her inne?

Eller mener du bare at du skal avsløre hvilken ANNET NICK han bruker? Det er vel ikke å avsløre i så fall? Folk vet jo ikke hvem fyren ER (er det en han forresten) åkke som!

Eller?

Det er selvsagt ingen som avslører en annens identitet her inne.

Det er bare snakk om nick, men i enkelte tilfeller blir det som å avsløre personen bak nicket da mange kan kjenne skapningen i RL.

Annonse

Skrevet
  sikker i min sak skrev (På 3.7.2003 den 20.15):

Jeg tror mislykket er en dame. Jeg vet også hvem hun er. Nicket hennes begynner på S.

Garantert ikke. Han er en mann.

Gjest Hm og hm og hm
Skrevet

Er SDD en dame da kanskje? Som det ble antydet et sted her nedigjennom...

Gjest Filled in
Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 20.19):

Det er selvsagt ingen som avslører en annens identitet her inne.

Det er bare snakk om nick, men i enkelte tilfeller blir det som å avsløre personen bak nicket da mange kan kjenne skapningen i RL.

Jaja, dere får slite med det!

Er det ikke artig med litt liv her inne da? Hørt om å tie folk i hjel? Det går i ekteskapet og det går på DOL. Men da må dere greie 'å holde kjeft' resten av dere også.

Verken Mislykket eller Sør eller andre (ikke SDD heller går jeg utfra) gidder diskutere BARE med seg selv.

Gjest sikker i min sak
Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 20.20):

Da begynner i så fall nicket hans på f ? Eller G ?

Gjest usikker og redd
Skrevet

Nei det begynner på Sier...

Skrevet
  SierDuDet skrev (På 3.7.2003 den 20.20):

Jeg tror også jeg vet hvem det er. Sender du en mail med hvem du tror det er? :-)

Skrevet
  rufsetufsa skrev (På 3.7.2003 den 20.29):

Jeg tror også jeg vet hvem det er. Sender du en mail med hvem du tror det er? :-)

Jeg må stikke nå og har ingen mailadresser liggende på nettet, men mail meg du, og så sjekker jeg mailen om en time, og svarer deg :)

Ja, mail meg på onlineadressen min!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...