Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må stikke nå og har ingen mailadresser liggende på nettet, men mail meg du, og så sjekker jeg mailen om en time, og svarer deg :)

Ja, mail meg på onlineadressen min!

Mail sendt! :-)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• SierDuDet

12

• rufsetufsa

12

• punkyB

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest trallalaala
Skrevet

Da begynner i så fall nicket hans på f ? Eller G ?

Det begynner nok på m.

Skrevet

Det begynner nok på m.

Jupp, hvertfall et av nickene hans...

Skrevet

Jupp, hvertfall et av nickene hans...

Har jeg rett M og F og en voksen person?

Skrevet

Har jeg rett M og F og en voksen person?

Ja, da er vi enige! Selv om jeg ikke kjenner så godt til fyren, men kjenner igjen "typen" i nickene.

Skrevet

Ja, da er vi enige! Selv om jeg ikke kjenner så godt til fyren, men kjenner igjen "typen" i nickene.

Jeg kan ikke tenke meg noen andre det kan være men SDD sier han har vært her i 3 år, han vi tenker på har vel vært her lenger?

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noen andre det kan være men SDD sier han har vært her i 3 år, han vi tenker på har vel vært her lenger?

Sikkert, men det er jo lenge siden han vi tenker på har gitt lyd fra seg. Er alt for opptatt med å reklamere for fastlegeordningen, vet du... ;-)

Skrevet

Sikkert, men det er jo lenge siden han vi tenker på har gitt lyd fra seg. Er alt for opptatt med å reklamere for fastlegeordningen, vet du... ;-)

Du kunne ikke sende meg navn på vedkommende på mail???

[email protected]

Skrevet

Kanskje vi skulle anbefale ham å studere medisin og så kunne alle dolerne brukt ham som fastlege *knis*

Skrevet

Nei, det er ikke han. Jeg vet det nå. Sjekk forfattersøk og så leser du innleggene og da vet du hvem det er :o)

Skrevet

Nei, det er ikke han. Jeg vet det nå. Sjekk forfattersøk og så leser du innleggene og da vet du hvem det er :o)

Orker ikke. Har fått et hint om en annen. Send meg en mail heller du, for å forenkle livet mitt litt... *s*

Skrevet

Orker ikke. Har fått et hint om en annen. Send meg en mail heller du, for å forenkle livet mitt litt... *s*

sendt

Skrevet

Døh. Nysgjerrig på hvem du mistenker jeg også.

Skrevet

Døh. Nysgjerrig på hvem du mistenker jeg også.

Jeg er nesten sikker men det er jo idioti å bli så opphengt på hvilket nick det er :o)

Skrevet

Jeg er nesten sikker men det er jo idioti å bli så opphengt på hvilket nick det er :o)

Hva er du nesten sikker på? Det du trodde etter forfattersøk, eller det jeg tipset om? :-)

Skrevet

Hva er du nesten sikker på? Det du trodde etter forfattersøk, eller det jeg tipset om? :-)

Ikke ditt tips. Prøv å se selv og fortell om du er enig

Skrevet

Ikke ditt tips. Prøv å se selv og fortell om du er enig

I morgen, i morgen. Etter lunsj på Ikea har jeg sikkert litt overskudd. Sett på sofa i dag da? :-)

Skrevet

I morgen, i morgen. Etter lunsj på Ikea har jeg sikkert litt overskudd. Sett på sofa i dag da? :-)

Nei, i dag har jeg vært på cafe på Grünerløkka. Tror jeg skal vente litt til jeg vet bedre fargen på stolen Veldig trist hvis fargen blir gærn da :o)

Skrevet

Nei, i dag har jeg vært på cafe på Grünerløkka. Tror jeg skal vente litt til jeg vet bedre fargen på stolen Veldig trist hvis fargen blir gærn da :o)

Har du bestilt stol? Hvilken farge da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...