Gå til innhold

Vorter på hendene


Gjest melka

Anbefalte innlegg

Gjest melka

Har hatt et par vorter på to fingrer nå i flere hår. Prøvde verucid en gang men stoppet behandlingen med det p.g.a det ble sår.

Noen som har hatt vorter på hendene og blitt kvitt de? Evt. hvordan?

Hvordan reagerer du om du sewr andre med vorter? Er det noe du legger merke til hos andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fluen på veggen

Hva med å ta neglelakk på? Gjorde mamma på oss da vi var små.. vet ikke om det virket. Har ikke hatt vorter siden jeg var liten, og legger vel kanskje litt? merke til det om noen voksne har det. Bør kunne fjernes. Vet kusinen min sin datter fikk noen fryst vekk hos legen! Hva med det?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta neglelakk på? Gjorde mamma på oss da vi var små.. vet ikke om det virket. Har ikke hatt vorter siden jeg var liten, og legger vel kanskje litt? merke til det om noen voksne har det. Bør kunne fjernes. Vet kusinen min sin datter fikk noen fryst vekk hos legen! Hva med det?????

Jeg har bsare hatt noen få vorter i hele mitt liv. Fikk fryst vekk en på en finger for snart 30 år siden, og den kom aldri igjen.

Jeg legger ikke merke til om noen har et par vorter f.eks på hendene. Men er det fryktelig mange store, så kanskje.

En fjern kjenning hadde en vorte i fjeset, som jeg la merke til hver gang jeg så han. Skjønner ikke hvorfor han ikke fjernet den. Jeg legger også merke til den vorten som en kjent skuespiller fra Bergen har i fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipper den rett og slett av med negleklipper så fort den er stor nok til å få tak på. Gang på gang, må gjøres så fort den stikker hodet over kanten.

Så dør den i løpet av få uker.

Husk å rens negleklipperen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Jeg hadde en vorte på pekefingeren, gjorde meg nesten gal. Og i hvert fall paranoid, trodde ALLE så på den.

Jeg brukte Verucid flittig, også når jeg fikk sår. Det var verdt det synes jeg. I tillegg til verucid så var jeg hos legen hver 14. dag og fikk den fryst. Tok 4 behandlinger.

Nå er den borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har har hatt min i 15 år eller noe(på fingeren)...har prøvd et par omganger tidligere med velucid...nå kombinerte jeg det med teip og den forsvant. Du må sørge for å kvele den med tape, velucid, neglelakk osv så den ikke får luft, også filer du vekk, når vortevevet blir "bløtt", jeg brukte vel 2-3 mnd på å bli kvitt min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest klikk her

Jeg har bsare hatt noen få vorter i hele mitt liv. Fikk fryst vekk en på en finger for snart 30 år siden, og den kom aldri igjen.

Jeg legger ikke merke til om noen har et par vorter f.eks på hendene. Men er det fryktelig mange store, så kanskje.

En fjern kjenning hadde en vorte i fjeset, som jeg la merke til hver gang jeg så han. Skjønner ikke hvorfor han ikke fjernet den. Jeg legger også merke til den vorten som en kjent skuespiller fra Bergen har i fjeset.

Jeg ville ha fjernet i ansiktet i alle fall! Man kan jo stirre seg fast i en vorte!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipper den rett og slett av med negleklipper så fort den er stor nok til å få tak på. Gang på gang, må gjøres så fort den stikker hodet over kanten.

Så dør den i løpet av få uker.

Husk å rens negleklipperen!

Au!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi slikket på ei hun hadde på tommelen hver kveld før hun la seg..

Den forsvant og har ikke kommet tilbake..

Humf.. kjærringråd dette sa hun til meg.. Kanskje hun også bandt en ulltråd rundt den..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Bruk 20% phodophyllium oppløsning i sprit. Stryk på akkurat på vorta, ikke utenfor. La sitte i 2 timer og vask av. Gjenta etter at rødheten er borte, så mange ganger som nødvendig.

Eller rens med sprit og bruk en liten bit elefanttape, så den ikke får luft. Elefanttapen har et veldig tykt og klebrig lim. Skal sitte på i ukevis til den forsvinner.

Jeg tror begge disse metodene setter i gang kroppens eget immunsystem for det hender andre vorter forsvinner også uten behandling.

Har prøvd det på unger og det funker. Tror kroppen selv til slutt ordner opp uansett, men dette påskynder prosessen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...