Gå til innhold

Grattis med dagen,Neuni!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

ja ikkje sant? som "ikkje lenger i idealalderen".

Idealalderen for hva ?

:)

Jeg ble skvisa ut av bransjen, gamle folk skulle de ikke ha noe av. Yngre var raskere i beina og kjappere i huet. Så kjappe at firmaet gikk konkurs.

De gjorde den eldgamle tabben å forlate det gamle trauste som tikka og gikk (les winning horse) til fordel for et uhyre risikabelt stort prosjekt hvor det var _mange_ om beinet. Heiv seg på bølgen.

De ga f i gamle trauste kunder som ga smør på brødet og vel så det. 85 mennesker mista jobbene sine kun på grunn av "cowboyvirksomhet". Mer opptatt av å få lånt og brukt mest mulig penger og ikke så mye av å tjene noen først. Å gamble med 85 mennesker syns jeg er lite forsvarlig.

Idealalderen for hva ?

:)

Jeg ble skvisa ut av bransjen, gamle folk skulle de ikke ha noe av. Yngre var raskere i beina og kjappere i huet. Så kjappe at firmaet gikk konkurs.

De gjorde den eldgamle tabben å forlate det gamle trauste som tikka og gikk (les winning horse) til fordel for et uhyre risikabelt stort prosjekt hvor det var _mange_ om beinet. Heiv seg på bølgen.

De ga f i gamle trauste kunder som ga smør på brødet og vel så det. 85 mennesker mista jobbene sine kun på grunn av "cowboyvirksomhet". Mer opptatt av å få lånt og brukt mest mulig penger og ikke så mye av å tjene noen først. Å gamble med 85 mennesker syns jeg er lite forsvarlig.

åj...ja, det hørtes lite smart ut. betyr det at du ikkje har jobb for tida?

Ulv I Faarikaal

bra det går fint, da! men det må ha vært vanskelig i starten, før det blei etablert, eller hur?

Neida, ikke vanskelig.

Dette er tredje gangen, og jeg fortsetter til noen kjøper meg ut, også begynner jeg på nytt et annet sted med samme konsept. Neste gang i Jerusalem ? :-)

Neida, ikke vanskelig.

Dette er tredje gangen, og jeg fortsetter til noen kjøper meg ut, også begynner jeg på nytt et annet sted med samme konsept. Neste gang i Jerusalem ? :-)

hehe - idiotsikkert konsept m.a.o? ;)

good for you! *streve med gode jobbideer for høsten* :)

Ulv I Faarikaal

hehe - idiotsikkert konsept m.a.o? ;)

good for you! *streve med gode jobbideer for høsten* :)

Det krever god fagkunnskap, kundebehandling og markedsføring på vanlig måte. Jeg har et svært kundevennlig konsept med betingelsesløs service, skulle tro at kunder misbruker tillit, men det gjør faktisk ikke private.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...